Перед заповзятливими бізнесменами співпрацю з представниками сфери автопрому відкриває широкі перспективи. Як показує практика, можливості для заробітку на цьому ринку є на кожному етапі життєвого циклу «залізного коня» - починаючи від розробки дизайну і закінчуючи утилізацією.
Автомобільна промисловість традиційно вважається вотчиною гігантських транснаціональних корпорацій, у яких рахунок йде на мільярди. Але поруч з ними і для представників малого та середнього бізнесу відкривається чимало можливостей заробити. Тривалий життєвий шлях автомобіля - від народження задуму і складання на конвеєрі до утилізації та переробки - вимагає різноманітних і численних робіт - як великомасштабних, так і дрібних. Особливо в Україну, де засіб пересування має не тільки першу, але і другу, третю і т.д. життя. У нашій країні з автомобіля намагаються видавити максимум користі не тільки до,
...
Читати далі »