Хто придумав: Семі Лічті і Марсель Рот Хто клієнти: підприємці і менеджери різних мастей
Дохід: з неофіційних джерел - починаючи з 1999 і закінчуючи 2006 роком, компанією продано 120 тис. пар шкарпеток в 25 країнах світу. Імовірно річний оборот складає більше $1,5 млн.
Як народилася ідея: У 1994 році один випускник університету Семі Лічті працював в одному з рекламних агентств. Одного прекрасного дня його чекала зустріч з японськими партнерами в кондитерській, де за традицією всі відвідувачі роззувають. Там і з'ясувалося, що шкарпетки у Семі непарні і діряві. Він сидів в позі лотоса, прагнучи укласти ноги так, щоб ні японці, ні присутній на переговорах бос не відмітили його шкарпеток.
Вже через місяць у Семі з'явилася ідея, що дала старт його оригінальному бізнесу. Він вирішив здійснювати доставку шкарпеток по підписці через інтернет. Разом з другом Марселем Рот він створив компанію BlackSocks - Чорні шкарпетки. На сайті компанії всім відвідувачам пропонується зробити вибір покупки: шкарпетки або гольф. Колір вибрати було не можна, оскільки всі вони були тільки чорні. Потім оформлялася підписка, і клієнти отримують поштою шкарпетки в красивій упаковці. Частота доставок була різна: три, чотири або шість разів на рік. У кожному комплекті знаходилися три пари. Щорічна абонентська плата - починаючи від 69 Євро. Дорожнечу шкарпеток засновники компанії пояснюють їх високою якістю: шкарпетки проводять на півночі Італії, використовуючи пряжу вищої якості.