Середа, 2017-12-13, 11:29 PMВітаю Вас Гість | RSS
1 000 000 ідей для бізнесу
Меню сайту
Категорії розділу
Заробіток на сайті [15]
Заробіток без сайту [15]
Ідеї інтернет бізнесу [5]
Створення сайту [10]
Розкрутка сайту [23]
Платіжні системи [4]
Відеокурси [0]
Книги [0]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 675
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей


Головна » Статті » Розкрутка сайту

Google PR
PageRank являє собою чисельне значення, яке показує, наскільки значуща дана сторінка в інтернеті. Гугл (Google) вважає, що коли одна сторінка посилається на іншу, вона ніби «віддає свій голос» за іншу сторінку. Тому, чим більше голосів віддано за сторінку, тим важливіша ця сторінка повинна бути. Так само «віддані голоси» відрізняються за значимістю в залежності від того, «хто» голосує. Гугл підраховує важливість оцінюваної сторінки, виходячи з «голосів», відданих за неї. При цьому в процесі виробництва розрахунків Гугл враховує, наскільки важливий (вагою) кожний з відданих «голосів»

Google враховує не всі посилання. Пошукова система фільтрує посилання з Free For All (FFA) сайтів, тобто сайтів, призначених для скупчення посилань. Деякі посилання можуть не тільки не враховуватися, але і негативно позначитися на ранжуванні що посилається сайту. У Google розуміють, що вебмастер не в змозі вплинути на вхідні зовнішні посилання, але повністю контролює вихідні посилання зі свого сайту. Тому посилання на сайт не можуть пошкодити йому, але посилання з сайту - можуть. Слід уважно відноситися до сайтів, на які ви посилаєтесь. Якщо сайт має PR = 0, це означає, що він "оштрафований", і не присутній у базі Google. Ось на такі сайти не слід посилатися.

Як обчислюється PageRank?

При розрахунку PR сторінки враховується всі вхідні посилання. Це посилання як з самого сайту, так і з інших сайтів в мережі.

                PR (A) = (1-d) + d (PR (t1) / C (t1) + ... + PR (tn) / C (tn))

Ось це і є формула PageRank. Початкова формула, затверджена ще при розробці алгоритму. Швидше за все, в Google практикуються опції зміни формули, але це не так важливо. Цей вираз досить добре показує суть PageRank.

Отже, що означають змінні:
t1-tn - сторінки, що мають посилання на сторінку A
C - кількість вихідних посилань, які є на сторінці
d - коефіцієнт загасання, звичайно його виставляють 0.85

Можна дивитися на це простіше --

PageRank сторінки = 0.15 + 0.85 * (частка PageRank кожної сторінки, яка посилається на неї) "частка" це PageRank сторінки, поділений на кількість вихідних посилань на сторінці.

Посилань передає частину своєї ваги кожній сторінці, на яку посилається. При передачі ваги існує так званий коефіцієнт загасання (дорівнює приблизно 0,85) Коефіцієнт застосовується до кожної посиланням.

Звідси здається вірним висновок, що посилання зі сторінки з PR3 і на якій 5 вихідних посилань буде вагомішою, ніж посилання зі сторінки PR7 і 100 вихідними посиланнями. Безумовно, PageRank сторінки, що посилається важливий, але й кількість вихідних посилань на цій сторінці також має значення. Однак багато хто вважає, що значення між PR1 і PR10 (максимальне) виставляються за логарифмічною шкалою. Для таких припущень є підстави.

Ніхто поза Google не знає напевно, так це чи не так, але великі шанси, що шкала дійсно логарифмічна. Але якщо шкала логарифмічна, то це означає, що необхідно значно більше додаткового PageRank, щоб сторінка пересунулася на наступний рівень PageRank, ніж те, що було потрібно на попередньому рівні. І тоді виходить, що посилання зі сторінки з PR8, що має багато вихідних посилань, набагато цінніше ніж посилання зі сторінки, яка має PR4 і лише кілька вихідних посилань. Яку б шкалу не використовувала Google, абсолютно точно, що посилання з іншого сайту на наш сайт збільшує PageRank нашого сайту. Тільки треба уникати посилань з FFA сайтів.

Варто зауважити, що посилання з вашої сторінки на чийсь сайт не зменшує PR сторінки для передачі частку. Тобто зовнішнє посилання зі сторінки не впливає на її PageRank. Процесс нагадує збори акціонерів, де кожен має право на голос згідно з числа наявних акцій, але самі акції не витрачаються. Як ми побачимо далі, сторінка все ж таки побічно втрачає PageRank.





Категорія: Розкрутка сайту | Додав: KosmosR (2011-02-13)
Переглядів: 563 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Цікаве
[2011-01-23]
Фермерство, сільське господарство
[2011-01-23]
Комп’ютерна «швидка допомога»
[2011-01-23]
Провайдери послуг Інтернет, стати провайдером: ідеї своєї справи
[2011-01-23]
Будівництво будинків і приміщень
[2011-01-23]
Оренда, купівля-продаж нерухомості: свій бізнес
[2011-01-22]
Бізнес-ідея - розведення папуг
[2011-01-23]
Високодоходний Кулінарний Бізнес
[2013-01-12]
Бізнес-ідея: Парфуми
[2011-01-22]
Торговий автомат з мобільним контентом, ідея бізнесу
[2011-01-24]
Як знизити витрати на стартап?
Соціальні закладки