П`ятниця, 2024-03-29, 2:55 PMВітаю Вас Гість | RSS
1 000 000 ідей для бізнесу
Меню сайту
Категорії розділу
Заробіток на сайті [15]
Заробіток без сайту [15]
Ідеї інтернет бізнесу [5]
Створення сайту [10]
Розкрутка сайту [23]
Платіжні системи [4]
Відеокурси [0]
Книги [0]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 676
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей


Головна » Статті » Розкрутка сайту

Оптимізація сайту
Як відомо найбільшого потоку відвідувачів на сайт можна домогтися, якщо він знаходиться на верхніх рядах пошукових запитів в основних пошукових системах. Для підвищення ймовірності досягнення цих результатів, крім інших дій необхідно занятся оптимізацією сайту. Оптимізація сайту - це приведення його змісту в стан, що "хочуть" бачити пошукачі. Далі розглянемо декілька параметрів, які так чи інакше враховують пошукові системи при ранжируванні результатів пошуку.

Кількість сторінок. Вся справа в тому що немає даних про оптимальну кількость сторінок для пошукових систем. Звичайно занадто маленька кількість (1-2 сторінки) не дуже добре. Головне щоб зміст (контент) цих сторінок був унікальним і цікавим для людей. Відомо також, що пошукачі люблять сайти які постійно оновлюються і доповнюються новим і унікальним контентом.

Обсяг тексту. Тобто кількість тексту на кожній конкретній сторінці. Пошукові системи цінують сайти, наповнені достатньою мірою текстовим вмістом (відвідувачі до речі теж!), Оптимальним вважається 500-2500 слів (5-25 кілобайт тексту) на одній сторінці. До того ж збільшення обсягу текстової інформації збільшує шанси потрапити на верхні рядки в пошукових системах за рахунок різноманітності слів і фраз, серед яких можуть зустрітися рідкісні або випадково шукані слова або фрази.

Ключові слова або фрази. Це ті слова або фрази, за якими відвідувачі повинні знаходити Вашу сторінку в пошукових системах. Кількість присутності на сторінці ключових слів або фраз вважається їх щільністю і вимірюється у відсотках. Чим більше обсяг тексту на сторінці, тим більше в ній повинно бути ключових слів і фраз. Тобто наприклад щільність на сторінці в 1000 слів і 50 з них ключових дорівнює 5% і на сторінці в 2000 слів і 100 з них ключових теж дорівнює 5%. Оптимальною щільністю ключових слів вважається 5-7%. Менше 5% повторюються в тексті слів пошукова система може не визначити як ключові, а більше 7-8% може прийняти за пошуковий спам (навмисне розміщення великої кількості слів для покращення індексації сайту) і як наслідок цього "бан" - виліт сайту з пошуку. Розташування ключових слів або фраз у тексті теж розглядається пошуковими роботами, тут усе просто: чим ближче слова до початку тексту, тим вагомішим.

Вкладеність сторінок. Тобто кількість кліків від головної сторінки впливає на відвідування їх пошуковими роботами. Наприклад щоб потрапити з будь-якої конкретної сторінки на головну треба зробити кілька кліків. Чим більше кліків від головної сторінки, тим більша ймовірність, що робот її не відвідає, а значить вона не потрапить в індекс пошукача. Щоб полегшити роботам перегляд, слід створювати карту сайту (sitemap) або навігаційне меню причому на HTML, оскільки роботи не уміють читати скрипти.

Заголовок сторінки. Він не повинен бути графічним, оскільки роботи-пошукачі не вміють читати графіку. Це дуже важливо, оскільки заголовок сторінки - одна з головних утримувачів ключових слів які важливі для пошукачів. Якщо ж графіка необхідна Вам, поєднуйте текстовий і графічний заголовок

Використання тегів. тег TITLE - має велике значення у пошукових систем. Він застосовується в якості заголовків, тобто у назві Вашого сайту. Рекомендується включити в цей тег основні ключові слова, але розмір тексту не повинен перевищувати 45-70 символів.

тег Н (Н1, Н2 і Н3) - використовується для виділення заголовків. Рекомендується цими тегами НЕ зловживати, оскільки ключові слова з цих тегів пошукачі вважають досить цінними.

атрибут ALT - використовується для опису вставлених картинок і анімацій для користувачів з відключеною графікою. Рекомендується завжди використовувати цей атрибут в зображеннях, так як пошукові роботи його читають і можливо вміст у ньому ключових слів має значення.

мета-тег Description - у ньому вказується короткий опис сторінки і як правило це опис виводиться в результаті пошукової видачі. Основні пошукачі враховують цей мета-тег. Тобто у Вас є можливість вказати більш привабливе опис, який буде видно відвідувачам у пошуковій видачі. Якщо Ви його не ставите, то робот може вставити не досить повний опис сторінки (фрагменти тексту або незв'язних набір слів), що приведе до зниження відвідуваності навіть при високих місцях в результатах пошуку.

мета-тег Keywords - в ньому вказуються ключові слова сторінки, але за деякими даними зараз цей мета-тег не враховується основними пошуковими системами. При цьому не варто його виключати зовсім, відомостей про його негативний вплив немає. Тому "про всяк випадок" можна його використовувати.


Категорія: Розкрутка сайту | Додав: KosmosR (2011-02-13)
Переглядів: 704 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Цікаве
[2011-01-23]
Господарський магазин: свій бізнес
[2011-01-22]
Торговий автомат з мобільним контентом, ідея бізнесу
[2011-01-19]
Бизнес-идея : суцільний позитив
[2012-10-04]
Покер
[2011-01-22]
Бізнес на виготовлення печаток
[2011-03-17]
Модний стартап: історії знаменитих інтернет-інвесторів
[2011-01-24]
Три стартап-ідеї з доставки товарів з інтернет-магазинів
[2013-10-04]
Как заработать $360.000 на веревочном парке?
[2011-01-22]
Бізнес-ідея - Детектор брехні
[2011-01-22]
Мото таксі, заробіток в таксі.
Соціальні закладки