П`ятниця, 2024-04-19, 1:03 PMВітаю Вас Гість | RSS
1 000 000 ідей для бізнесу
Меню сайту
Категорії розділу
Заробіток на сайті [15]
Заробіток без сайту [15]
Ідеї інтернет бізнесу [5]
Створення сайту [10]
Розкрутка сайту [23]
Платіжні системи [4]
Відеокурси [0]
Книги [0]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 676
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей


Головна » Статті » Розкрутка сайту

Просування статтями
Останнім часом з'явилося і набирає обертів таке явище, як просування сайтів статтями. У чому ж воно полягає? Давайте розберемося.

Просування статтями - це розміщення текстів з «ушитими» в них посиланнями на ваш сайт на сторонніх ресурсах (інформаційних, новинних сайтах та блогах).

Для початку необхідно знайти майданчики на яких ви плануєте розміщувати свої статті. Їх можна шукати на форумі forum.searchengines.ru, але можна також скористатися спеціалізованими біржами: seolink.ru, seozavr.ru або liex.ru

Статті на майданчиках, зазвичай, розміщуються назавжди. Тобто поки сайт-майданчик функціонує, текст змінюватися і вже, тим більше видалятися, не буде. Для початку слід відібрати з усієї безлічі майданчиків для розміщення ресурси вашої тематики, або хоча б наближені до неї. Цей вибір відіграє вкрай важливу роль. Він дозволить відсіяти нецільових користувачів; спростить пошуковим машинам процедуру визначення тематики вашого ресурсу. Подумайте самі, вкрай нелогічно розміщувати статтю про рослини на, наприклад, технічному майданчику.

Отже, з майданчиками визначилися, переходимо до самих текстів. Якщо ви володієте рідною мовою, маєте елементарну грамотність і маєте в своєму розпорядженні вільний час, то даний етап ви можете виконати самостійно. Якщо ж ні (звичайно все впирається в час), то тексти можна замовити на спеціалізованих біржах контенту або підібрати вже готові у магазинах контенту, які, як правило, організовуються на таких біржах. Прикладами таких ресурсів можуть бути textsale.ru, copylancer.ru або etxt.ru.

Краще все-таки писати тексти на замовлення (це хоч і займає певну кількість часу, але дозволяє домогтися більш точної відповідності матеріалу вимогам просування, а також виграти в ціні. Копірайтеру при цьому слід задати тему, необхідна кількість символів (не варто писати дуже великі або маленькі статті. Золотою серединою є тексти розміром від 3000 до 5000 знаків) і ключові слова(майбутні анкори посилань. Не слід вживати більше одного ключового слова на 1000 знаків).

Обов'язково перевіряйте отримані тексти на унікальність (звичайно більшість бірж перевіряє матеріали автоматично, але береженого, як кажуть, Бог береже.).

З метою економії бюджету можна розмножити готові статті. Для цього існує ряд модулів, наприклад на біржі (Copylancer). Не варто генерувати з однієї статті більше 50 нових. В іншому випадку ви отримаєте величезну купу НЕУНІКАЛЬНОГО контенту.






Категорія: Розкрутка сайту | Додав: KosmosR (2011-02-13)
Переглядів: 607 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Цікаве
[2011-01-24]
Відкриваємо чайний магазин: дев'ять кроків
[2011-01-19]
Бізнес-ідея : голод не тітка
[2011-01-23]
Ремонт велосипедів або обмін старої велотехніки.
[2015-11-18]
Шиншилова ферма
[2011-01-22]
Прокат скутерів - хороший спосіб отримання прибутку.
[2011-01-25]
Бізнес-ідея: відкриваємо сквош-корт (російський досвід)
[2011-01-23]
Концепції безпрограшного автомийного бізнесу.
[2011-01-23]
Виробництво пінопласту полістиролу
[2011-01-19]
Бізнес-ідея : а чи був ключик?
[2011-01-24]
Збагачення гірниче і матеріальне: бізнес-стратегія на базі університетської геології
Соціальні закладки