Незважаючи на загальне визнання, традиційні способи монетизації сайту (контекстна реклама, продаж посилань, участь у партнерка і т.п.) не завжди можуть задовольнити гостру потребу власника Інтернет-проекту в ефективному заробіток. Ось чому веб-майстри не перестають шукати нові способи отримання прибутку за допомогою своїх ресурсів. Одним з таких новомодних методів , який з недавніх пір користується особливою популярністю в колі веб-фахівців, є заробіток за допомогою sms-білінгу.
Отже, sms-біллінг - це особливий спосіб розрахунків в "глобальній павутині", що реалізується завдяки послугам мобільного зв'язку. Яким чином веб-майстер може взяти на озброєння sms-біллінг з метою отримання прибутку? Все дуже просто!
Припустимо, є певний ресурс, який пропонує своїм користувачам певного роду послуги, скажімо, завантажувати аудіо-або відеофайли. Власник такого сайту може роздавати згаданий цифровий контент виключно на безкоштовній основі. У цьому випадку веб-майстер буде виступати в ролі такого собі мецената. Проте це швидше виняток з правил, оскільки кожен поважаюча себе людина хоче отримувати адекватну винагороду за свою нелегку працю. Таким, поза всяким сумнівом, є пошук і закачування цікавих файлів на сервер. Оскільки ця робота є трудомісткою, то розумно бачиться плата за неї. Яким чином її можна стягувати? Відповідь - за допомогою sms-білінгу!
Користувач сайту, який зацікавився в якомусь файлі, може завантажити його лише в тому випадку, якщо погодиться відправити зі свого мобільного телефону sms-повідомлення на короткий номер. Відправлення повідомлення на вказаний номер супроводжується списанням коштів з його мобільного рахунку. Після цього користувач отримує доступ до бажаного контенту, а веб-майстер - законний прибуток. Власне, в цьому і полягає основна суть заробітку за допомогою sms-білінгу.
Сфера застосування sms-білінгу як спосіб монетизації сайту практично не знає меж. У теорії за допомогою sms-платежів можна продавати будь-яку цифрову інформацію в мережі. Наведемо кілька основних варіантів віртуальних послуг, за які можна отримувати плату за допомогою sms-білінгу:
Вже розглянута нами на конкретному прикладі плата за скачування цифрового файлу;
Плата за додаткові послуги в соціальних мережах (приклад - унікальні смайлики в "Однокласниках"), на сайтах знайомств і т.п.;
Плата за просунуті бонуси (приклад - небачені артефакти) в онлайн-іграх;
Плата за отримання доступу до прихованого контенту;
Плата за результати тестів;
Інше.
Тепер, коли у вас, дорогі читачі, склалося загальне уявлення про те, що таке sms-біллінг, і яким чином його можна використовувати в цілях отримання доходу з сайту, виникає цілком обгрунтоване запитання: як саме почати заробляти за допомогою sms-білінгу? Знову-таки нічого проблематичного в цьому немає.
У мережі Інтернет існують спеціалізовані ресурси, які надають безпосередні послуги sms-білінгу. До цих сервісів, на наш погляд, в першу чергу, варто віднести такі сайти, як А1А, Ru-Біллінг, СМС Біллінг та інші. Ці портали є, свого роду, зв'язуючою ланкою між операторами мобільного зв'язку та веб-майстрами, охочими монетизувати свої сайти з допомогою sms-білінгу. Посередництво в даному випадку полягає в наступному. За фіксовану плату згадані ресурси sms-білінгу орендують у мобільних операторів короткі номери. У свою чергу, веб-майстер, який не проти отримувати sms-платежі, повинен зареєструватися в одному з таких сервісів. Процес реєстрації не представляє особливої складності і триває не більше п'яти хвилин. За цей час веб-майстер, як правило, встигає налаштувати свій профіль у системі, вибирає номер для sms-платежу, встановлює вартість sms-повідомлення і т.д.
По завершенню всіх налаштувань в системі можна починати монетизувати свій сайт за допомогою sms-білінгу. Кошти, зароблені власником ресурсу таким чином, зараховуються на його особистий рахунок в сервісі sms-білінгу. Виведення грошей із системи здійснюється на регулярній основі, скажімо, один раз на тиждень.
До питання про величину заробітку. Не секрет, що вартість sms-повідомлення, яке відправляє користувач сайту в якості оплати цифрового товару чи послуги в десятки разів перевищує ціну звичайного SMS. Однак це зовсім не означає, що веб-майстер буде гребти гроші лопатою, отримуючи на свій рахунок в системі білінгу повну вартість sms-платежу. Ні, все трохи інакше.
Оскільки на ринку sms-платежів присутній одразу кілька основних гравців, то вони всі в тій чи іншій мірі беруть участь у розподілі прибутку. Так, оператори мобільного зв'язку отримують в межах 50% від загальної вартості sms-повідомлення. Другу половину ділять між собою ресурси sms-білінгу та веб-майстри - 30 та 70 відсотків відповідно. Хтось із веб-майстрів може вигукнути, що це несправедливо, проте факт залишається фактом - кожен хоче отримати свій шматок пирога!