Венчурні інвестиції в інтернет-стартапи неймовірно ризиковані, але можуть принести величезні прибутки. Ось історії декількох знаменитих інтернет-інвесторів.
Найдалекоглядніший: KPCB
Kleiner Perkins Caufield & Byers - одна з найбільших венчурних компаній США, що інвестують в інтернет-проекти на ранній стадії розвитку. У 1972 році засновник компанії Fairchild Semiconductor Юджин Клейнер і топ-менеджер Hewlett-Packard Том Перкінс заснували KPCB разом з двома іншими венчурними інвесторами. За 28 років вони інвестували майже в 500 компаній, серед них Amazon, Sun Microsystems, Electronic Arts і AOL. Понад 150 цих компаній потім провели IPO.
У 1999 році KPCB разом з іншим венчурним фондом Sequoia Capital купили за $ 25 млн 20% акцій пошуковика Google - зараз цей пакет коштує $ 156 млрд.
KPCB знаходить перспективні проекти швидше за конкуре
... Читати далі »
За останні роки офіси багатьох компаній і житла неабиякої кількості заможних українців прикрасилися витонченими малюнками з кольорового скла. Вітражі замовляють і як незвичайних малюнків на стіни, і як вишукані міжкімнатні перегородки, і для прикраси стель. Навіть невелика вітражна студія, в якій працюють 1-2 майстри, приносить від 20 до 35% прибутку.
При цьому кількість майстерень, які працюють зі склом, невелика - навіть у Києві та околицях, незважаючи на постійно зростаючий попит, існує близько 30 фірм, з яких великих налічується менше десятка. Тому особливої боротьби за клієнтів між скляних справ майстрами не відбувається - замовників вистачає на всіх. Схожа ситуація і в інших великих містах, а от на периферії вона відрізняється - поки даний ринок намагаються освоювати одиниці, найчастіше це місцеві майстри-самородки, самостійно осягають тонкощі ремесла. Почасти саме через невисокий рівень конкуренції і поступово збільшується (особлив
... Читати далі »
Українцям недостатньо діючих 680 доріжок для боулінгу. Всім бажаючим відкрити боулінг-клуб необхідно інвестувати $ 0,5-3 млн, які окупляться за 3-4 роки.
За оцінками фахівців компанії «Маркет-Сервіс 3», в Україні існує всього близько 680 доріжок, то є одна доріжка припадає більш ніж на 65 тис. чол., А загальна кількість клубів у кращому випадку наблизилося до 100 (для порівняння: у США - понад 5 тис., а в сусідній Росії - близько 600). Настільки невелика кількість місць для гри обумовлює підвищений інтерес до українського ринку боулінгу не тільки вітчизняних бізнесменів, а й зарубіжних інвесторів, у тому числі з Німеччини та балтійських країн. На відкриття нового боулінг-клубу буде потрібно від $ 500 тис. (за умови розміщення в торгово-розважальному центрі). Запропонувавши відвідувачам крім гри різні додаткові послуги, заклад цілком зможе демонструвати рентабельність в 25-35%.
Хоча мобільні кав'ярні почали з'являтися на вулицях наших міст відносно недавно, вже можна спостерігати суперництво за клієнта в цій сфері.
Ноу-хау поки у конкурентів небагато - адже ринок не заповнений і наполовину. Досить просто якісно робити свою справу - і клієнт у вас в кишені.
Олександр Шостак, власник бренду «Кава Nova»
«За два з половиною роки роботи на ринку мобільних кав'ярень у нашої торгової марки вже з'явилася постійна клієнтура. Це люди, яким важливий не лише напій, але і зовнішній вигляд точки, якість і швидкість обслуговування.
Я не вважаю, що на даний момент у «Кава Nova» існують прямі конкуренти, тому що ринок поки не заповнений навіть наполовину. З моєї точки зору, ми суперничаємо в першу чергу смаком та якістю пропонованого напою, які багато в чому залежать від використовуваного обладнання.
Що таке неоціненна послуга? Коли вартість доставки в рази перевищує вартість замовлення. "Наприклад, ви замовляєте пачку сигарет за 12 грн., А доставка вам обходиться в 60 грн.", - На зрозумілому прикладі пояснює Володимир Нечипоренко, власник служби "Екіпаж-Сервіс".
Саме так вчинила одна з клієнток служби. І те, що їй довелося викласти за сервіс кругленьку суму, підприємець вважає цілком обгрунтованим. Адже головне в його справі - оперативність і клієнтоорієнтованість: за годину-дві кур'єр зобов'язується «як для себе» вибрати продукти з різних товарних груп і доставити їх за вказаною адресою. А час, як відомо, коштує грошей.
Аж до осені 2008-го подібний формат «все і прямо зараз» був доступний тільки vip-клієнтам. Криза підштовхнула бізнесменів освоювати мас-маркет. Як наслідок, більшість з працюючих в Україну служб експрес-доставки (а їх приблизно 15-20), своїм головним споживачем вважають клієнта з доходом «середній» і «середній
... Читати далі »