Останнім часом з'явилося і набирає обертів таке явище, як просування сайтів статтями. У чому ж воно полягає? Давайте розберемося.
Просування статтями - це розміщення текстів з «ушитими» в них посиланнями на ваш сайт на сторонніх ресурсах (інформаційних, новинних сайтах та блогах).
Реєстрація в каталогах і рейтингах є одним з найбільш поширених та доступних методів розкручування сайту. В даний час серед Веб-майстрів точаться суперечки щодо ефективності та актуальності реєстрації сайту в каталогах. Але досвід багатьох і мій в тому числі показує, що якісна реєстрація в каталогах і рейтингах дає приріст тІЦ і PR, а також підвищує позицію у видачі пошуковиків. Ось про якісну реєстрації і піде мова.Ще один важливий інструмент просування будь-якого сайту - обмін посиланнями з іншими сайтами. Можна з упевненістю сказати, що це один з найбільш ефективних способів розкручування сайту.
Справа тут ось в чому. Будь-яка пошукова машина при індексації сайту повинна визначити ступінь його значущості для відвідувачів. Якщо сторінки сайту були оптимізовані, то це вже принесе певні результати. Але в ТОР видачі відразу не потрапити. Самий головний чинник при ранжуванні - це кількість і якість зовнішніх посилань на Ваш ресурс. Тому обмін посиланнями не потрібно забувати.
Реєстрація в каталогах і рейтингах є одним з найбільш поширених та доступних методів розкручування сайту. В даний час серед Веб-майстрів точаться суперечки щодо ефективності та актуальності реєстрації сайту в каталогах. Але досвід багатьох і мій в тому числі показує, що якісна реєстрація в каталогах і рейтингах дає приріст тІЦ і PR, а також підвищує позицію у видачі пошуковиків. Ось про якісну реєстрації і піде мова.
В даний час набирає обертів такий спосіб розкрутки сайтів як просування прес-релізами. Ця стаття дозволить дізнатися багатьом про цей спосіб. Однак, ті люди, хто вже знає, що таке просування прес-релізами сайтів в мережі Інтернет, також почерпнуть для себе щось нове.
Ще не всі знають, для чого все-таки потрібен прес-реліз. Справа все в тому, що основне завдання прес-релізу полягає у донесенні до широкої громадськості про будь-яку важливу подію. Як раз цим завданням і керується будь-який веб-майстер, який збирається організувати просування інтернет-сайту.
Як відомо найбільшого потоку відвідувачів на сайт можна домогтися, якщо він знаходиться на верхніх рядах пошукових запитів в основних пошукових системах. Для підвищення ймовірності досягнення цих результатів, крім інших дій необхідно занятся оптимізацією сайту. Оптимізація сайту - це приведення його змісту в стан, що "хочуть" бачити пошукачі. Далі розглянемо декілька параметрів, які так чи інакше враховують пошукові системи при ранжируванні результатів пошуку.
Перш ніж розкручувати сайт, необхідно визначитися з ключовими фразами, за якими ми будемо його розкручувати. Що таке ключова фраза? ну от наприклад: "створити сайт" або "створити свій сайт" або "зробити сайт самому" - приблизно за такими запитами шукають інформацію люди, які хочуть навчитися створювати сайти. Якщо люди шукають інфу про покупку автомобіля, то ключовою фразою буде "купівля автомобіля" або "купити автомобіль" ну ви зрозуміли ....
Отже, для початку розглянемо поняття розкрутка сайту. Якщо Ви відкрили сайт, значить, ви це зробили не просто так. Будь це Інтернет-магазин, віртуальне представництво фірми, просто тематичний сайт, або навіть ваша домашня сторінка, в будь-якому випадку, якщо Ви створили сайт, значить не для одного себе, і просто необхідно, щоб люди знали про його існування і відвідували його. Інакше, в ньому немає ніякого сенсу. Але як зробити, щоб люди відвідували Ваш сайт?
Іконка для сайту (файл favicon.ico) - це зображення, розміром 16х16 пікселів, характерна для більшості професійно зроблених сайтів.
Favicon - скорочення від Favorite Icon (улюблена іконка). Її можна спостерігати в адресному рядку, в папці вибраних (закладки), також у вкладках браузерів і в результатах видачі Яндекса.
Доменне ім'я - це обличчя сайту і від нього залежить впізнаваність і успішність будь-якого Web-ресурсу - "Як ви яхту назвете, так вона і попливе!". При створенні сайту або перехід сайту на більш високий рівень кожен веб-майстер стикається з проблемою вибору доменного імені і його реєстратора. У цій статті будуть дані поради про те як це зробити якомога ефективніше і вигідніше. Стаття розрахована для новачка в цих справах, але й досвідченим веб-майстрам буде корисно ознайомитися.
Для того, щоб ваш сайт був видний в Інтернеті, його необхідно розмістити на дискового простору у якого-небудь хостинг-провайдера, який постійно підключений до Інтернету. Тоді ваш сайт буде доступний для відвідувачів Інтернету 24 години на добу.
Хостинг - це оренда дискового простору у хостинг-провайдера для розміщення вашого сайту і набір послуг з підтримки та забезпечення правильної роботи сайту.