Вівторок, 2024-05-21, 11:43 PMВітаю Вас Гість | RSS
1 000 000 ідей для бізнесу
Меню сайту
Категорії розділу
Заробіток на сайті [15]
Заробіток без сайту [15]
Ідеї інтернет бізнесу [5]
Створення сайту [10]
Розкрутка сайту [23]
Платіжні системи [4]
Відеокурси [0]
Книги [0]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 676
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей


Головна » Статті » Розкрутка сайту

Відкритий каталог DMOZ
Реєстрація в Інтернет-каталогах - один з найважливіших етапів просування сайту. Загальноприйнято вважати, що в ході розкручування ресурсу його необхідно додавати у всілякі (доступні) каталоги. Ми не станемо заперечувати це твердження, яке останнім часом було поставлено під сумнів, відзначимо лише, що в даний момент існують каталоги, реєстрація в яких є найбільш бажаною для будь-якого веб-майстра. Про один такий порталі ми і поведемо мову далі.

Відкритий Каталог (Open Directory Project або просто DMOZ) є одним з найвпливовіших ресурсів подібного профілю. Цей веб-проект, додавання сайту в який відбувається на безкоштовній основі, являє собою глобальну збірку посилань на найрізноманітніші Інтернет-ресурси. Щоденна робота каталозі забезпечується завдяки копіткій праці тисяч і тисяч редакторів-добровольців. На плечі яких покладено нелегкий тягар ручного відбору веб-ресурсів, щоб додати в DMOZ.

Про глобальний розмах діяльності ODP можуть свідчити наступні статистичні показники (за станом на 2006-2008 рік). Публічна частина Open Directory Project налічує приблизно 5000 тисяч сайтів. Для розміщення подібної кількості ресурсів Відкритий Каталог використовує понад 700 000 підрозділів. Число мовних розділів DMOZ наближається до сотні, при цьому в розробці знаходиться стільки ж. Активними редакторами каталогу є понад 7000 чоловік. Всього ж за всю дванадцятирічну історію ODP його модераторами побувало близько 80 000 добровольців!

Цифри цифрами, проте не вони, в першу чергу, цікавлять пересічного веб-майстра. Головний інтерес для останнього представляють ті переваги, які може отримати з реєстрації в DMOZ. На наш погляд, можна виділити кілька основних таких достоїнств.

Отже, наявність сайту в Open Directory Project говорить про його авторитетність. Не секрет, що успішно пройти прискіпливий відбір з боку редакторів каталогу вдається далеко не всіх ресурсів. Але якщо все-таки це вдається, то можна з усією впевненістю говорити про високий статус Інтернет-проекту, який додано в ODP. Причому мова йде про "комплексний" авторитет. По-перше, такий сайт буде мати вагу в очах користувачів мережі. А, по-друге, до такого ресурсу будуть прихильно ставитися пошукові системи (Яндекс і Google). Останні, як показує практика, практично ніколи не використовують свої фільтри по відношенню до сайтів, що мають прописку у Відкритому Каталозі.


Успішна реєстрація в DMOZ вигідна ще й тим, що бази даних цього каталогу використовуються багатьма іншими популярними веб-ресурсами (Google, DirectHit, Lycos, HotBot і сотні інших). Це, у свою чергу, означає те, що, ставши повноцінним членом сім'ї ODP, можна дістати не тільки посилання на сайт з цього каталогу, але й з його партнерів. Співпраця Open Directory Project з іншими порталами наочно можна продемонструвати таким чином. Відомий факт, що головний пошуковик сучасності Google володіє власним каталогом посилань. Потрапити ж до каталогу Google сайт може лише в тому випадку, якщо він вже числиться в DMOZ.

Ще однією перевагою додати до Відкритий Каталог є збільшення трафіку.

Реєстрація в каталозі може принести веб-майстру пряму фінансову вигоду. Приміром, якщо власник сайту практикує продаж посилань зі сторінок свого ресурсу, то у випадку його додати до Open Directory Project можна сміливо піднімати вартість таких посилань. Більш того, наявність проекту в каталозі ODP дає право помітно збільшити вартість всього сайту в разі його продажу.

Як видно, переваги попадання в DMOZ вельми і вельми привабливі. Разом з тим, було б наївно вважати, що скористатися ними може кожен бажаючий. На жаль, заповнити та надіслати реєстраційну форму для внесення до Відкритого Каталог недостатньо. Для того, щоб приєднатися до Open Directory Project, сайт повинен відповідати деяким критеріям. Яким саме? Про це нижче.

По-перше, в каталог можуть потрапити лише якісні ресурси, так звані, СДЛ. При цьому під якістю розуміється як внутрішній зміст веб-проекту (постійно оновлюваний унікальний контент, який цікавий користувачам), так і його зовнішній вигляд (добротний дизайн).

По-друге, сайт, який претендує на внесення до DMOZ, повинен мати правильно складений заголовок і опис. Що стосується заголовка, то ключові слова, які в цьому випадку його характеризують, - стислість, інформативність, а також граничне відповідність тематичним змістом порталу. Опис, у свою чергу, має вигідно виділяти конкурентні переваги ресурсу в порівнянні з аналогічними проектами. Отримати більш детальну інформацію про пред'являються вимоги до опису і заголовка можна на офіційному сайті каталогу.

По-третє, успішна реєстрація веб-проекту в DMOZ багато в чому залежить від правильного вибору відповідного розділу та категорії. Про це варто завжди пам'ятати, бо дуже часто відмова про внесення до каталогу є прямим наслідком недбалого ставлення до цього питання.

До речі, відмова в реєстрації може бути також викликана тим, що сайт-здобувач:
Має у своїй структурі неробочі посилання;
Є незавершеним (перебуває в стадії розробки);
Працює винятково з метою отримання фінансового прибутку (партнерські програми і т.п.);
Оновлюється не регулярно;
Дублює вже існуючі в мережі ресурси або являє собою редірект на інший проект.


На завершення нашої розповіді хотілося б висловити сподівання, що вищевикладені рекомендації неодмінно допоможуть вам стати повноцінним членом великої родини каталогу DMOZ!








Категорія: Розкрутка сайту | Додав: KosmosR (2011-02-13)
Переглядів: 622 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Цікаве
[2011-01-23]
Жарка і упаковка насіння — огляд ринку і устаткування
[2011-01-24]
Стартап-ідея: виробництво мила ручної роботи
[2011-01-24]
Український рантьє: скільки можна заробити на однокімнатній квартирі в різних регіонах
[2011-01-19]
Бізнес-ідея : робітниця не селянка
[2011-01-22]
Мото таксі, заробіток в таксі.
[2011-01-23]
Рекламне агентство
[2011-01-19]
Бізнес-ідея : голод не тітка
[2011-01-30]
Бізнес-ідея: заробляємо на бджільництві
[2011-01-24]
Відкриваємо чайний магазин: дев'ять кроків
[2011-01-22]
Виготовлення пластикових карт
Соціальні закладки