Дані про дохід: у 2007 році прибуток склав $100 млн.
Бізнес ідея: позитивне відношення до життя - основна концепція бренду одягу Life is good, яка була розроблена Бертом Джекобсом і його старшим братом Джоном. У 1994 році брати Джекобси надрукували слова Life is good і логотип на футболках тестовим тиражем в 48 штук і стали продавати на вулицях Бостона із старенького фургона. Футболки були продані через 45 хвилин. Джекобси вирішили, що ключ до їх багатства лежить через навіювання оптимізму. Зараз продукція Life is good продається більш ніж в 4500 торгових точках США і 27 країнах світу. У компанії 93 фірмових магазина. Асортимент підприємства Бостона зараз включає велику кількість товарних груп, починаючи з головних уборів і біжутерії і закінчуючи підстилками для собак.