E-mail маркетинг - найкращий метод, коли потрібно ефективне і недороге інтернет маркетингове рішення. Це пов'язано з тим, що e-mail маркетинг набув найбільшого поширення і придбав найкращу репутацію серед усіх методів спрямованих на залучення цільового трафіку до сайтів. E-mail маркетинг використовується для підтримання постійного контакту з потенційними клієнтами, для розсилки запрошень і спеціальних пропозицій. В основі e-mail маркетингу лежить написання електронних листів у формі інформаційних бюлетенів або оголошень, і їх розсилка до найбільш можливої кількості цільових одержувачів. Однак e-mail маркетинг не варто розглядати, як написання будь-яких електронних листів з метою їх розсилки будь-яким адресатам. З метою прояснити ситуацію нижче наводяться декілька порад що пояснюють принцип дії e-mail маркетингу. E-mail маркетинг ні в якому разі не можна розглядати як спам, так як e-mail маркетинг веде розсилку електронних листів виключно зацікавленим одержувачам.
Ваші електронні листи можуть бути втрачені серед сотень листів, щоденно отримуваних власниками електронних поштових скриньок. Щоб цього уникнути, підходите до написання електронних листів з креативністю. Ретельно продумайте заголовок листа. Починайте кожне нове слово з великої літери. Включіть в зміст листа насущні питання. Уникайте неправдоподібних тверджень і не використовуйте слово «безкоштовно».
Листи повинні бути правдоподібними. Уникайте нездійсненних тверджень і обіцянок, як в заголовку листа, так і в його змісті. Намагайтеся вразити своїх адресатів саме щирістю, а не обманом.
Якщо ви повідомляєте своїм клієнтам про знижки, не забувайте про те, що знижки повинні бути розумними. Вони не повинні бути занадто незначними, і в той же самий час вони не повинні перевищувати прибуток. В іншому випадку вся ваша затія не має сенсу.
Листи повинні бути змістовними. Це твердження ні в якому разі не суперечить твердженню про те, що листи мають бути короткими. Ця порада ставиться до листів, що розповідають про семінари, конференції і про інші важливі події, що намічаються у вашій компанії.
Не забувайте про періодичну розсилку своїм клієнтам листів які містять корисну інформацію у вигляді останніх новин. Це - найкращий спосіб підтримки постійного контакту з клієнтами. Новинні листи мають бути лаконічними і доступними для розуміння будь-якої людини.
Скористайтеся цими простими порадами з ведення e-mail маркетингу, і ви неодмінно досягнете успіху у своєму бізнесі.
|