Перед тем, как отправиться в магазин за новыми автомобильными шинами, предлагаем вам прочитать данную статью. В ней описаны основные типы автошин, их характеристики, а также приводятся полезные советы по выбору автошин.
У наші дні більшість Інтернет-користувачів мають акаунт у сервісі мікроблогінга Твіттер. Але яким чином Твіттер може допомогти в просуванні сайту? Більшість людей, що займаються бізнесом в Інтернеті, захоплені накопиченням інформації та нових ідей про те, як можна оптимізувати сайт, щоб отримувати з нього більший дохід.
E-mail маркетинг - найкращий метод, коли потрібно ефективне і недороге інтернет маркетингове рішення. Це пов'язано з тим, що e-mail маркетинг набув найбільшого поширення і придбав найкращу репутацію серед усіх методів спрямованих на залучення цільового трафіку до сайтів. E-mail маркетинг використовується для підтримання постійного контакту з потенційними клієнтами, для розсилки запрошень і спеціальних пропозицій.
Мова піде про те, як просунути свій проект, грамотно коментуючи записи суміжних з тематики і спрямованості сайтах. Є два шляхи - один більш чесний, інший - менше. Отже, про кожен спосіб окремо:
Соціальні закладки - це одне з джерел безкоштовних посилань для сайтів. Приклади таких сервісів в рунеті: mister-wong.ru, bobrdobr.ru, memori.ru та ін. Отже, що може дати реєстрація сайту в соцзакладках? Як правильно реєструвати сайт в соціальних закладках? Які існують способи прогону по закладках? Ось ці питання ми і розглянемо.
PageRank являє собою чисельне значення, яке показує, наскільки значуща дана сторінка в інтернеті. Гугл (Google) вважає, що коли одна сторінка посилається на іншу, вона ніби «віддає свій голос» за іншу сторінку. Тому, чим більше голосів віддано за сторінку, тим важливіша ця сторінка повинна бути. Так само «віддані голоси» відрізняються за значимістю в залежності від того, «хто» голосує. Гугл підраховує важливість оцінюваної сторінки, виходячи з «голосів», відданих за неї. При цьому в процесі виробництва розрахунків Гугл враховує, наскільки важливий (вагою) кожний з відданих «голосів»
Тематичний індекс цитування (тІЦ) визначає «авторитетність» інтернет-ресурсів з урахуванням якісної характеристики посилань на них з інших сайтів. Ця якісна характеристика називається «вагою» посилання. Розраховується вона за спеціально розробленому алгоритму Яндекса. Велику роль грає тематична близькість ресурсу і посилань на нього з інших сайтів. Саме по собі кількість посилань на ресурс також впливає на значення його тІЦ, але тІЦ визначається не кількістю посилань, а сумою їх ваг. тІЦ як засіб визначення авторитетності ресурсів покликаний забезпечити релевантність розташування ресурсів в рубриках каталогу Яндекса. тІЦ не є суто кількісною характеристикою, тому ми показуємо деякі заокруглені значення, які допомагають орієнтуватися в «значущості» ( «авторитетності») ресурсів у кожній області (темі). - Так описує тІЦ сам Яндекс.
Контент - чудовий інструмент для розкрутки будь-якого сайту з нуля і дана стаття допоможе Вам зрозуміти, як цей інструмент працює.
Що таке контент?
Контент – будь-яке інформаційне значеня вмісту ресурсу - тексти, графіка, мультимедіа і.т.п. Однак у більшості випадків, цей термін згадують саме про текстове наповнення веб-сайту. Яким повинен бути контент? Контент повинен бути якісним.
Щоб писати якісний контент, не обов'язково бути професійним копірайтером. Це заняття під силу кожному з нас. Якісним буде вважатися такий контент, який
Просування сайту за допомогою дошок оголошень можна порівняти з розклейкою оголошень на рекламних щитах: якщо оголошення якісно зроблено і яскраво оформлено, то відразу ж після розміщення його побачить велика кількість людей. Але в міру того, як будуть розміщуватись нові оголошення воно поступово закриється ними і зникне з видимості. Приблизно також відбувається з рекламними оголошеннями і в мережі.
Питання, пов'язані з просуванням сайтів, хвилюють не одне «покоління» пошукових оптимізаторів. Кожен новий день вносить свої корективи: змінюються алгоритми ранжирування пошукачів і, отже, змінюються правила боротьби за перші рядки по запитам користувачів. Одним з ключів до дверей на перші рядки пошукачів є грамотне використання коментарів до зображень.