Вівторок, 2024-03-19, 8:24 AMВітаю Вас Гість | RSS
1 000 000 ідей для бізнесу
Меню сайту
Категорії розділу
Автотранспорт [6]
Бізнес з нуля [3]
Шлюбні послуги [0]
Гроші та фінанси [2]
Дизайн і архітектура [0]
Домашні тварини [2]
Домашній бізнес [4]
Їжа та ресторани [2]
Заробіток в інтернеті [7]
Видавнича діяльність та ЗМІ [2]
Інвестиції [2]
Інтернет проекти [3]
Медицина і здоров'я [5]
Мобільний зв'язок [2]
Нерухомість і будівництво [3]
Незвичайні ідеї [5]
Незвичайні подарунки [0]
Новини [3]
Освіта та наука [1]
Одяг та мода [0]
Виробництво [6]
Робота в інтернет [2]
Розваги та ігри [3]
Різні види бізнесу [4]
Рекламні ідеї [2]
Рекрутинг і фріланс [0]
Сільське господарство [1]
Соціальний бізнес [0]
Спортивні товари [0]
Сфера послуг [11]
Технічні новинки [3]
Торгівля оптова і роздрібна [4]
Туризм та відпочинок [2]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 676
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Блог


Головна » 2011 » Березень » 17 » Бізнес-ідея: відкриваємо боулінг-клуб
0:08 AM
Бізнес-ідея: відкриваємо боулінг-клуб
Українцям недостатньо діючих 680 доріжок для боулінгу. Всім бажаючим відкрити боулінг-клуб необхідно інвестувати $ 0,5-3 млн, які окупляться за 3-4 роки.

За оцінками фахівців компанії «Маркет-Сервіс 3», в Україні існує всього близько 680 доріжок, то є одна доріжка припадає більш ніж на 65 тис. чол., А загальна кількість клубів у кращому випадку наблизилося до 100 (для порівняння: у США - понад 5 тис., а в сусідній Росії - близько 600). Настільки невелика кількість місць для гри обумовлює підвищений інтерес до українського ринку боулінгу не тільки вітчизняних бізнесменів, а й зарубіжних інвесторів, у тому числі з Німеччини та балтійських країн. На відкриття нового боулінг-клубу буде потрібно від $ 500 тис. (за умови розміщення в торгово-розважальному центрі). Запропонувавши відвідувачам крім гри різні додаткові послуги, заклад цілком зможе демонструвати рентабельність в 25-35%.

Втеча від самотності

У незалежній Україні боулінг офіційно з'явився в 1998 році, коли Олег Ольховий наважився реалізувати досить авантюрну ідею - на місці київського нічного клубу Disco 2000 відкрив інший заклад - «Страйк». «Тільки інтуїція і абсолютна віра у власні сили дозволили створити заклад, яка стала точкою відліку розвитку національної індустрії боулінгу, - розповідає Олег. - Тоді серед відвідувачів домінували представники бомонду, і це цілком зрозуміло, адже вони шукали місце, щоб відпочити від публічного життя і відчувати себе як вдома. Зараз намагаємося постійно йти в ногу з часом і враховувати побажання всіх клієнтів, саме тому запропонували відвідувачам суші-меню і відкрили винну кімнату з сомельє, що одержали освіту в Італії ». До достоїнств «Страйк» також можна віднести оформлення інтер'єру в стилі «вестерн», наявність досить рідкісного явища - зимового саду і живого вогню в печі, вже звичного більярду та ресторани європейської та японської кухні, ну і, звичайно, залу з 12 доріжками для боулінгу .

Успіх пана Ольхового не пройшов непоміченим, і в «Страйк», хоча й не швидко, почали з'являтися послідовники. І якщо до 2006 року вони будували і відкривали з нуля боулінг-клуби в автономних будівлях, то надалі почали розміщувати заклади в торгово-розважальних центрах. У такому випадку немає необхідності інвестувати великі кошти, а розкрутитися завдяки сусідам набагато легше: відбувається обмін потоками відвідувачів, що призводить до взаємного збільшення обороту. У доцільності і раціональності цієї тенденції на власному досвіді переконалися в мережі «Турбіна». Протягом 2007 року їм вдалося відкрити відразу чотири боулінг-клубу в складі торгово-розважальних центрів: у Чернівцях, Рівному, Севастополі та Полтаві. «У перспективі плануємо розширитися до 10-12 клубів. Наші заклади, крім основної розважальної складової - боулінгу, пропонують відвідати також ресторани, бари і більярди, дитячі майданчики і PRO-shop, дискотеки, школи боулінгу для дітей і людей з дефектами слуху », - заявляє Сергій Булуктаев, виконавчий директор компанії« Маркет- Сервіс 3 », що управляє мережею« Турбіна ».

Ніхто не залишиться без уваги

Найбільше число боулінг-клубів розташоване в Києві - близько 15 об'єктів, які вже встигли відкрити філії в інших містах країни і намагаються конкурувати між собою не так кількістю доріжок, як додатковими послугами. «Ми залучаємо італійської піцерією, десертних баром, пивним пабом, 130 ігровими атракціонами для дітей і дорослих, послугами няні і диско-боулінгом - унікальним розвагою, що поєднують гру і танці під електронну музику», - відзначає Інна Безмалова, бренд-менеджер мережі боулінг- клубів «Вітамін». Мережа з 2003 року позиціонується в сімейному форматі і складається з трьох закладів: перше знаходиться в Кривому Розі в ТРЦ «Сонячна Галерея» (14 доріжок), інші два в Києві - на Оболоні в ТРЦ Dream Town (16 доріжок) і Теремках в ТРЦ « Магеллан »(18 доріжок). Щоправда, існував ще четвертий клуб на Петрівці в ТРЦ «Блокбастер» (14 доріжок), але 19 липня він був закритий з технічних причин.

Щоб підвищити рентабельність і швидше окупити вкладення, рекомендується в столиці відкривати боулінг-клуби, які мають не менше 16, а в регіонах - не менше 8 доріжок.

Імідж улюбленого місця тусовки молоді намагається підтримувати мережу «Максимум» з боулінг-клубами: у Києві, Донецьку, Харкові та Дніпропетровську. За словами Володимира Лодзинського, арт-директора «Максимуму», в їх клубах можна потанцювати на DJ-вечірках, подивитися стриптиз, покурити кальян і сигари, постріляти в інтерактивному мультимедійному тирі, повечеряти в ресторані і скуштувати один з 10 сортів пива. До заборони грального бізнесу тут також була можливість зіграти в покер і блек-джек з мінімальною ставкою в 25 грн і американську рулетку з мінімальною ставкою в 5 грн.

Розмір все-таки має значення - він є відмінною рисою «Джамбо», який відкрився в 2007 році в київському ТЦ «Плазма» і до цих пір залишається найбільшим боулінг-клубом в Україні (30 доріжок, площа - 5 тис. кв. М, 120 чоловік персоналу). «Я займаюся боулінгом 10 років, тому моє заклад в першу чергу орієнтується на професіоналів. Ми навіть надаємо можливість кожному гравцеві натирати доріжки спеціальним маслом, і щоб воно не висихало, в приміщенні постійно підтримується температура не вище 18 ° С. Шанувальників інших видів спорту чекає спорт-бар з кількома ТБ-панелями, на яких можна спостерігати за прямими трансляціями національних футбольних чемпіонатів, Ліги чемпіонів і Ліги Європи, боксерськими поєдинками, хокейними і баскетбольними матчами, змаганнями з тенісу та автоперегонами «Формула-1», - підкреслює Андрій Пашев, власник «Джамбо».


На відміну від багатьох своїх побратимів, маленький боулінг-клуб (всього 4 доріжки) у навчально-оздоровчому комплексі «Олімпійський стиль» на базі університету фізкультури у Києві має суто спортивну спрямованість, і сюди приходять далеко не розважатися. «Зате можна навчитися грати в боулінг, замовивши за заздалегідь купленим абонементами навчальні заняття з досвідченим інструктором, а професійним гравцям кращого місця для підготовки до міжнародних змагань не знайти. Крім цього у нас можна скористатися послугами тренажерного залу, солярію, масажного салону, центру аеробіки, рингів для боксу та кікбоксингу, а також відділу реабілітації кардіореспіраторної системи та опорно-рухового апарату, оснащеного сучасною апаратурою для функціональної діагностики », - повідомляє Олександра Оленюк, начальник відділу маркетингу та реклами «Олімпійського стилю».
Резерв в основі

Прямокутна форма, відсутність колон і перемичок, довжина не менше 35-45 м і висота не нижче 4 м - необхідні параметри, яким неодмінно має відповідати будь-яке приміщення для відкриття боулінг-клубу. Що ж до загальної площі, то для самого маленького клубу на 4 доріжки вистачить і 500 кв. м, а ось мультіразвлекательний комплекс на 10 доріжок і більше вимагає від 1,5 тис. кв. м. Однак, щоб підвищити прибутковість і швидше повернути стартові вкладення, Інна Безмалова рекомендує в столиці відкривати клуб, що має не менше 16, а в регіонах - не менше 8 доріжок, оскільки, чим більше доріжок, тим менше питомі витрати на кожну з них.

До речі, одна доріжка в середньому завантажена 6-8 годин на добу і забезпечує $ 7 чистого прибутку на годину або лише $ 20,5 тис. на рік. Виходить, що виключно на кулях і кеглях багато не заробиш, і не дивно, що для оптимізації фінансових показників в боулінг-клубах передбачений широкий спектр додаткових послуг, на які, власне, і доводиться до 60-80% сумарної річного прибутку.

Андрій Пашев стверджує, що підприємці цінують буквально кожну копійку і намагаються задовольнити запити самого вибагливого клієнта: приміром, дбають про наявність у клубі PRO-shop. «Це невеликі спеціалізовані магазинчики з аксесуарами для гри - взуття, фіксатори кисті, напульсники, сумки і т.д. Там же працює і дріллер - людина рідкісної професії, який займається свердлінням отворів в кулях, адаптуючи їх під руку конкретного гравця », - просвіщає р-н Пашев.

«У півтора рази підвищити доходи будь-якого клубу може проведення на його території корпоративних заходів, сімейних свят, банкетів і спортивних турнірів з боулінгу», - впевнений Костянтин Беліченко, генеральний менеджер VPS EC України (провідної компанії-постачальника обладнання для боулінгу). Наприклад, в «Страйк», за словами Олега Ольхового, влаштовують фуршети і банкети у стилістиці 1001 ночі, Венеціанського карнавалу, циганського табору, індійського села, Сорочинського ярмарку та ін А в «Вітаміні» готові перетворити звичайний дитячий день народження в грандіозне костюмоване шоу за мотивами таких літературних творів, як «Пеппі Довгапанчоха», «Острів скарбів», «Червона Шапочка», «Білосніжка і сім гномів», «Чарівна лампа Аладдіна», «Гаррі Поттер» та ін Сергій Булуктаев запевняє, що початкові капіталовкладення в боулінг-клуб залежать від кількості доріжок, обсягу додаткових послуг та обраного формату діяльності, тому коливаються в межах $ 0,5-3 млн, які при відносно високій рентабельності цього бізнесу - 25-35% - окупляться через 3-4 роки.

Найбільш популярні формати боулінг-клубів в Україні


Спортивний - відкривається на базі стадіонів, спорткомплексів чи фітнес-центрів і розрахований на професійних гравців. Розкрутка подібного закладу обійдеться недорого і передбачає співпрацю з редакціями спортивних видань, інтернет-сайтів, радіостанцій і телеканалів, а також федераціями різних видів спорту.


Сімейний - зазвичай з широким вибором супутніх розваг, розрахованих на часті візити сімей і дружніх компаній і для святкування особистих, календарних і корпоративних подій. Розкрутка подібного закладу обходиться дорого, вимагає публікацій у глянцевих журналах, ділових виданнях, каталогах брендових магазинів, регулярного відвідування зірок шоу-бізнесу, також непогано працюють вуличні перетяжки, білборди і власний інтернет-сайт.


Молодіжний - найдемократичніша багатопрофільний заклад, призначений в основному для відпочинку школярів та студентів, де безліч розваг, відповідних їх віку. На розкручування подібного закладу особливо витрачатися не доведеться: клієнти самі швидко знайдуть сюди дорогу, якщо залучити ультрасучасної музикою, часто модифікуються інтер'єром, розташуванням неподалік від навчальних закладів та зупинок громадського транспорту. 

У сусідів

За кількістю постійних гравців боулінг займає 2-е місце на планеті після футболу - близько 10 млн чол. в 120 країнах світу. Щорічний оборот цього ринку перевищує $ 10 млрд, і лідирують на ньому США, де існує понад 5,5 тис. боулінг-клубів і одна доріжка припадає на 2,2 тис. чол., А також Японія, де працює понад 1 тис. боулінг- клубів і на одну доріжку припадає 4,3 тис. чол. Сьогодні в американських боулінг-клубах вже не побачиш товстих дядьків з цигаркою в руках і дешевим пивом у пластикових стаканах. З недавнього часу вони почали орієнтуватися на забезпечену публіку, якій пропонуються шикарні ресторани з вишуканими стравами і маса розважальних послуг - від більярда до аерохоккея. Яскравим тому доказом служить боулінг-клуб Bowlmor Times Square (50 доріжок, площа - 10 тис. кв. М), який восени поточного року відкривається в самому серці знаменитої площі Таймс Сквер у Нью-Йорку. Власники, інвестувавши $ 20 млн, планують відтворити сім тематичних зон Нью-Йорка: Central Park, China Town, Times Square 1960-х років, «Позолочений вік», метрополітен, артистичні лофти і галерею Енді Уорлоха. У кожній зоні буде знаходитися концептуальний ресторан, брендові магазини, виставкові майданчики, сучасні готелі і апартаменти. На відміну від України, в Сполучених Штатах лише 2-3% боулінг-клубів інтегровані в торгово-розважальні центри, а переважна більшість їх клієнтів віддають перевагу покупці абонемента на відвідування закладу відразу на кілька місяців вперед. У Японії, де 88% земель знаходиться в гірській місцевості, у власників боулінг-клубів споконвіку спостерігалася схильність до гігантоманії: триповерховий Nagoya Grand Bowl на 156 доріжок і Inazawa Grand Bowl на 116 доріжок до цих пір залишаються в Книзі рекордів Гіннесса як найбільші заклади у світі. Креативним прагматизмом японці також не обділені і влітку, коли стовпчики термометрів показували +38 ° С, в центрі Токіо відкрився боулінг-клуб з 5-метрової крижаної доріжкою, крижаними кулями і кеглями. Німеччині не вдалося перевершити Країну сонця, що сходить в глобальному масштабі, але з'явився в грудні 2009 року триповерховий Dream-Bowl Palace (52 доріжки, загальна площа - 10 тис. кв. М) у Мюнхені став найбільшим боулінг-клубом на Європейському континенті.


Категорія: Сфера послуг | Переглядів: 4665 | Додав: KosmosR | Теги: боулінг | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Березень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Цікаве
[2011-01-23]
Установка і настройка супутникового телебачення
[2011-01-25]
Бізнес-ідея: організовуємо антикварний стартап
[2011-01-23]
Рекламне агентство
[2011-01-23]
Господарський магазин: свій бізнес
[2011-01-23]
Збір упаковки з пінополістиролу (пінопласту), дроблення і продаж
[2011-01-23]
Виробництво санок, саней ідеї, виготовлення, креслення, продаж
[2011-01-23]
Жарка і упаковка насіння — огляд ринку і устаткування
[2013-05-19]
Металошукачі та пошукові магніти – це хобі, бізнес та просто гарне проведення часу!
[2011-01-19]
Бізнес-ідея : мобільний фен-шуй
[2011-02-20]
Секрети успіху на старті: вчимося працювати з роздробом
Соціальні закладки