Пошукове просування сайтів - це вивід сайту на саму верхню строчку пошукових систем за будь-яким запитом, з метою збільшити відвідуваність. Всі сайти просуваються по певних запитах.
Види запитів:
НЧ - низькочастотні запити (запити які рідко запитують, складаються в основному з декількох слів. Наприклад: як вивести сайт в топ, де знаходиться Нофелет, яблука сорту антонівка);
СЧ - середньочастотні запити (складаються з одного-двох слів. Наприклад: зелені яблука, сайти Москви);
ВЧ - високочастотні запити (Мрія будь-якого оптимізатора вивести свій сайт в топ по ВЧ. Запити які найбільше запитують користувачі пошукових систем. Наприклад: яблука, Москва).
Іноді значно вигідніше просувати багато НЧ ніж один ВЧ. Візьмемо за приклад сайт з рефератами. Просування за запитом реферати буде дуже дорого коштувати, велика конкуренція. Просування сайту за запитом реферати з філософії (СЧ) набагато дешевше, принесе не меншу віддачу, і при тому буде наводити на сайт тільки цільових клієнтів. Якщо брати в розрахунок НЧ, наприклад, реферат з філософії Сократ, то тут віддача від відвідувача буде максимальною, при меншій кількості відвідувань.
Як це працює? А ось як. Користувач пошукової системи вводить запит реферати. Виводиться дуже багато сайтів, але мало хто з них містить потрібний йому предмет. Переглянувши першу або другу десятку, він починає уточнювати запит: реферат з філософії. Далі все повторюється, дивиться все реферати, але ні чого не знаходить за Сократом. Вводить наступний запит.
У кожному окремому випадку, потрібно проводити аналіз запитів. Якщо у Вас багато рефератів з багатьох тем, Ви можете не бути в топі по ВЧ і збирати стільки цільових відвідувачів по НЧ, що конкуренти ще позаздрять Вам.
Вартість просування в основному залежить від товщини гаманця. Просування сайту за запитами НЧ обійдеться практично безкоштовно, тільки докласти руки і дуже багато праці, так як в основному доведеться просувати кожну сторінку сайту.
Звідси маємо, по ВЧ потрібно просувати весь сайт, по СЧ який-небудь розділ сайту, по НЧ кожну сторінку.
|