Субота, 2017-07-22, 11:40 AMВітаю Вас Гість | RSS
1 000 000 ідей для бізнесу
Меню сайту
Категорії розділу
Заробіток на сайті [15]
Заробіток без сайту [15]
Ідеї інтернет бізнесу [5]
Створення сайту [10]
Розкрутка сайту [23]
Платіжні системи [4]
Відеокурси [0]
Книги [0]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 673
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей


Головна » Статті » Розкрутка сайту

Яндекс тІЦ
Тематичний індекс цитування (тІЦ) визначає «авторитетність» інтернет-ресурсів з урахуванням якісної характеристики посилань на них з інших сайтів. Ця якісна характеристика називається «вагою» посилання. Розраховується вона за спеціально розробленому алгоритму Яндекса. Велику роль грає тематична близькість ресурсу і посилань на нього з інших сайтів. Саме по собі кількість посилань на ресурс також впливає на значення його тІЦ, але тІЦ визначається не кількістю посилань, а сумою їх ваг. тІЦ як засіб визначення авторитетності ресурсів покликаний забезпечити релевантність розташування ресурсів в рубриках каталогу Яндекса. тІЦ не є суто кількісною характеристикою, тому ми показуємо деякі заокруглені значення, які допомагають орієнтуватися в «значущості» ( «авторитетності») ресурсів у кожній області (темі). - Так описує тІЦ сам Яндекс.

З цього опису і з моїх спостережень і деяких інших джерел слід зрозуміти що тІЦ практично не впливає на положення сайту в пошуковій видачі Яндекса, а створений для ранжирування ресурсів в Яндекс-каталозі. Хоча багато хто думає що тІЦ прямо впливає на результати пошукової видачі.

Наведу простий приклад. Сайт спочатку мав тІЦ = 0, але в пошуковій видачі по деяких ключових словах обіймав одні з перших рядків обганяючи ресурси з великим показником тІЦ. Після зростання індексу ситуація практично не змінилася. Можливо дуже високі значення цього індексу впливають на місце розташування в результатах пошукової видачі. А от якщо зайти в Яндекс-каталог, то прекрасно видно що сайти там розташовуються станом тІЦ, тобто чим вище тІЦ тим вище сайт розташовується в каталозі. Але ситуація в рунеті така, що багато женуться за цим показником не знаючи його істинне призначення. Наприклад при продажі посилань ціна посилання практично впливає від тІЦ (до речі для цього заробітку тІЦ нарощувати просто необхідно).

То як же вимірюється тІЦ? Цей індекс має алгоритм вимірювання, достеменно відомо лише самим Яндексом, але загалом вимірюється він приблизно так. Основним і єдиним предметом виміру є посилання на вимірюваний ресурс, але враховується не всі посилання. По-перше Яндекс враховує тільки зовнішні посилання, то є прямі посилання з інших інтернет-ресурсів на сайт, для якого має визначатися тІЦ. Внутрішні посилання, тобто посилання з одних сторінок на інші сторінки або на самих себе з одного і того ж сайту, при розрахунку тІЦ Яндексом не враховуються. Не враховуються так само посилання з веб-бордів, форумів, мережевих конференцій, немодерованих каталогів і інших ресурсів, в які хто завгодно може додавати посилання без контролю з боку власника ресурсу. Також при підрахунку тІЦ не враховуються посилання з сайтів, розташованих на безкоштовних хостингах, у випадку якщо вони не описані в Яндекс.Каталозі.

Значення тІЦ залежить від кількості та якості зовнішніх посилань на вимірюваний ресурс. Причому враховуються тільки посилання з проіндексованих яндексом сторінок, то є посилання, які бачить Яндекс. З кількістю то все зрозуміло, а от на якості ( "вазі") посилання слід зупинитися докладніше. Якість або "Вага" посилання визначається декількома параметрами:
Значення тІЦ сайту на якому стоїть посилання (чим більше тим цінніше посилання),
Близькість тематики ресурсу на якому стоїть посилання до сайту, на який посилається (чим ближче тематика тим вагоміше посилання),
Кількість посилань на сторінці якої розміщується дане посилання (чим менше тим краще),
Рівень вкладеності сторінки тобто скільки кліків від головної сторінки (чим менше тим краще, в ідеалі головна сторінка сайту).

Сукупність цих параметрів і визначає вага посилання. Кількість посилань природно впливає, але чим краща якість посилань, тим менше потрібно їх кількість для досягнення певного значення індексу цитування. Це звичайно дуже приблизні дані розрахунку тІЦ. Існує багато нюансів, про які ходять припущення і достовірність їх перевірити досить важко, але я вважаю що прислухатися до найбільш логічним з них просто необхідно оскільки алгоритм розрахунку індексу цитування постійно змінюється і доопрацьовується Яндексом.

Перерахую найпоширеніші і на мій погляд вірні думки про фактори, що впливають на тІЦ:
Взаємні (прямі) обміни посиланнями. Такі посилання Яндекс або не враховує зовсім, або їх вага дуже низька;
Безліч посилань з однаковим змістом (текстом) зменшує вага всіх цих посилань (на скільки зменшує ніхто не знає);
Посилання з "внесені до чорного списку" Яндексом з якихось причин сайтів мають нульовий або мінімальну вагу, не залежно від їх показників.

Тематичний індекс цитування Яндекса перераховується періодично кожні 2-4 тижні. Сам Яндекс заявляє приблизні терміни 1-2 тижні. Показники Яндекс надає лише цілим числом і як правило десятками (наприклад 20, 50 або 300, але буває наприклад тІЦ = 275). Перше підвищення значення після нуля йде 10 і так далі. У самого Яндексі наприклад тІЦ = 150000, хоча досить високе значення індексу у звичайних сайтів вважається від 500. Ще значення для одного сайту може відрізнятись в залежності як ви вводите адреса сайту, тобто з www або без нього. Наприклад www.site.ru - має значення індексу рівне 50, а site.ru що складає 30 або взагалі нулю. Це залежить які адреси посилань (з www або без) враховувалися при розрахунку індексу. ТІЦ дзеркал сайту враховується таким чином:

"Індекси цитування так званих дзеркал (аліасів) об'єднуються, тобто вага всіх неповторюваних посилань на дзеркальні адреси підсумовуються для обчислення тІЦ головного адресу. Головний адрес визначається автоматично і не може бути змінений. При цьому дзеркалами вважаються тільки сайти, абсолютно ідентичні за структурою і змістом . Якщо в інтернеті існує адреса, за якою знаходиться редирект, його тІЦ ніяк не буде брати участь при підрахунку індексу цитування основного сайту. " - Цитата з опису тІЦ самим Яндексом.

При підозрі Яндекса на накрутку (штучно навмисне нарощування) тІЦ він може обнулити або істотно зменшити його кількість для такого сайту на термін від одного місяця, при цьому відновлення або зростання значення індексу Яндекс не гарантує, не обіцяє і не коментує ніяк, так само як і обнулення або зменшення. Щоб не потрапити в таку ситуацію раджу не займатися різким збільшенням значення цього показника (наприклад шляхом купівлі великої кількості посилань), а робити це не поспішаючи і дуже плавно (інакше це буде втратою грошей і часу).




Категорія: Розкрутка сайту | Додав: KosmosR (2011-02-13)
Переглядів: 576 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Цікаве
[2011-01-19]
Бізнес-ідея : небесні ластівки
[2011-03-17]
Бізнес-ідея: організовуємо бізнес з доставки чого завгодно
[2015-11-18]
Шиншилова ферма
[2011-01-24]
Бізнес-ідея: здача в оренду автомобілів-застав за кредитами
[2011-01-23]
Будівництво будинків і приміщень
[2011-03-24]
Заробіток в Інтернеті
[2011-01-22]
Бізнес на вимірюванні радіації
[2011-01-24]
Як знизити витрати на стартап?
[2011-01-30]
Бізнес-ідея: відкриваємо мобільний салон краси
[2013-10-04]
Как заработать $360.000 на веревочном парке?
Соціальні закладки