Понеділок, 2024-05-20, 1:12 AMВітаю Вас Гість | RSS
1 000 000 ідей для бізнесу
Меню сайту
Категорії розділу
Заробіток на сайті [15]
Заробіток без сайту [15]
Ідеї інтернет бізнесу [5]
Створення сайту [10]
Розкрутка сайту [23]
Платіжні системи [4]
Відеокурси [0]
Книги [0]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 676
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей


Головна » Статті » Розкрутка сайту

Складання семантичного ядра сайту
Перш ніж розкручувати сайт, необхідно визначитися з ключовими фразами, за якими ми будемо його розкручувати. Що таке ключова фраза? ну от наприклад: "створити сайт" або "створити свій сайт" або "зробити сайт самому" - приблизно за такими запитами шукають інформацію люди, які хочуть навчитися створювати сайти. Якщо люди шукають інфу про покупку автомобіля, то ключовою фразою буде "купівля автомобіля" або "купити автомобіль" ну ви зрозуміли ....

Запити бувають високочастотні, середньочастотні і низькочастотні. Тобто високочастотні це такі, що шукають приблизно від 10 000 чоловік на місяць і вище. Низькочастотні це ті, які шукаються дуже рідко (300 чоловік на місяць і менше), ну а середньочастотні - це десь посередині:)

У високочастотних запитів, дуже велика конкуренція, і вибитися в лідери буде складно, а низькочастотні - не принесуть бажаної кількості відвідувачів. Тому потрібно шукати золоту середину ...

Ідеальний ключовий запит = максимальна частота (популярність) за мінімальної конкуренції;

Як правило, кожна сторінка оптимізується під свою ключову фразу (або кілька фраз). Так ось набір цих фраз називається семантичним ядром сайту.

У першу чергу - це підібрати ключові запити для головної сторінки, тому що вона має найбільші шанси потрапити в топ пошукових систем. Потім, це необхідно зробити і для інших сторінок, які ви бажаєте просунути. У підсумку, семантичне ядро вашого сайту буде постійно розширюватися, тому що туди будуть додаватися нові ключові запити.

Кожна сторінка оптимізується як правило під 1-3 ключових запиту. Тому якщо Ви, наприклад, хочете охопити 30 ключових запитів, то Вам доведеться створити 10 сторінок, і кожну з них оптимізувати під свої 3 ключа.

Методика складання семантичного ядра сайту:

Складання первинного списку запитів.

Уважно оцініть інформацію на сторінці, і подумайте, по яких запитах ви б її шукали. Запитайте у друзів, родичів, знайомих, з яких би запитам шукали цю інформацію вони. Коротше кажучи, Вам потрібно скласти первинний список запитів, який надалі буде коригуватися.

Розширення і коригування списку за допомогою сервісів статистики.

Тепер, коли у Вас вже є приблизні запити, для їх подальшого коректування зверніться до сервісів статистики пошукових запитів яндекса - http://wordstat.yandex.ru/, Рамблера - https://ad.rambler.ru/swrds/wrds.pl або Google - https://adwords.google.ru/select/KeywordToolExternal. Цими сервісами користуватися досить просто: вводите свою ключову фразу, яку хочете перевірити, і натискаєте кнопочку підрахувати (або підібрати). У результатах бачите список реально існуючих запитів, які дійсно шукають люди. Також, можете аналізувати і регіональний фактор, тобто дивитися популярність того чи іншого запиту в тому чи іншому регіоні (для цього є поля "Регіони" у статистиці яндекса, і "географія регіонів" у Рамблер).

Видалення зайвих запитів.

Після того, як Ви виписали всі потрібні Вам запити із сервісів статистики, позбудьтеся від тих, які мають дуже високу конкуренцію (просунутися по них буде дуже складно), або навпаки, дуже низьку популярність (немає сенсу оптимізовуватся під такий запит).

Список факторів, за якими можна приблизно оцінити конкуренцію пошукового запиту:
Чим більше головних сторінок у видачі на цей запит, тим вище його конкуренція.
Чим більше сайтів з точним входженням ключа в назвах сторінки (тег TITLE), тим вище його конкуренція
Чим більше зовнішніх посилань на сайти конкуренти по даному запиту, тим складніше буде з ними змагатися. Це можна бачити за показниками ТІЦ і Page Rank сайтів конкурентів, хоча це тільки приблизно ...).
Також, зазвичай, чим більше проіндексованих сторінок має сайт конкурент, тим він більш якісний, і, отже, конкурувати з ним буде складніше (це знову ж таки тільки непрямий показник ...).
І нарешті, слід звернути увагу на наявність сайту конкурента в Яндекс каталозі, і в каталозі DMOZ. Оскільки туди беруть в основному якісні сайти ...

Тепер, коли ви визначилися з пошуковими фразами, необхідно провести внутрішню і зовнішню оптимізацію сторінок під дані фрази.

Категорія: Розкрутка сайту | Додав: KosmosR (2011-02-13)
Переглядів: 731 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Цікаве
[2011-01-23]
Оренда, купівля-продаж нерухомості: свій бізнес
[2011-01-23]
Виготовлення зовнішньої реклами, наружки, художні майстерні
[2011-01-19]
Бізнес-ідея : небесні ластівки
[2011-01-24]
Рентабельність бізнесу з генерування штучного снігу в Україну становить 15-25%
[2011-01-19]
Бізнес-ідея : зарядка для хвоста
[2011-01-24]
Як я заробив з нуля 11600 $ за один літній місяць
[2011-01-24]
Три стартап-ідеї з доставки товарів з інтернет-магазинів
[2011-01-19]
Бізнес-ідея : лікарі прилетіли
[2011-01-30]
Бізнес-ідея: заробляємо на бджільництві
[2011-01-19]
Бізнес-ідея : мобільний фен-шуй
Соціальні закладки