Четвер, 2024-04-18, 8:36 PMВітаю Вас Гість | RSS
1 000 000 ідей для бізнесу
Меню сайту
Категорії розділу
Автотранспорт [6]
Бізнес з нуля [3]
Шлюбні послуги [0]
Гроші та фінанси [2]
Дизайн і архітектура [0]
Домашні тварини [2]
Домашній бізнес [4]
Їжа та ресторани [2]
Заробіток в інтернеті [7]
Видавнича діяльність та ЗМІ [2]
Інвестиції [2]
Інтернет проекти [3]
Медицина і здоров'я [5]
Мобільний зв'язок [2]
Нерухомість і будівництво [3]
Незвичайні ідеї [5]
Незвичайні подарунки [0]
Новини [3]
Освіта та наука [1]
Одяг та мода [0]
Виробництво [6]
Робота в інтернет [2]
Розваги та ігри [3]
Різні види бізнесу [4]
Рекламні ідеї [2]
Рекрутинг і фріланс [0]
Сільське господарство [1]
Соціальний бізнес [0]
Спортивні товари [0]
Сфера послуг [11]
Технічні новинки [3]
Торгівля оптова і роздрібна [4]
Туризм та відпочинок [2]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 676
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Блог


Головна » 2011 » Березень » 17 » Бізнес-ідея: організовуємо бізнес з доставки чого завгодно
0:01 AM
Бізнес-ідея: організовуємо бізнес з доставки чого завгодно
Що таке неоціненна послуга? Коли вартість доставки в рази перевищує вартість замовлення. "Наприклад, ви замовляєте пачку сигарет за 12 грн., А доставка вам обходиться в 60 грн.", - На зрозумілому прикладі пояснює Володимир Нечипоренко, власник служби "Екіпаж-Сервіс".

Саме так вчинила одна з клієнток служби. І те, що їй довелося викласти за сервіс кругленьку суму, підприємець вважає цілком обгрунтованим. Адже головне в його справі - оперативність і клієнтоорієнтованість: за годину-дві кур'єр зобов'язується «як для себе» вибрати продукти з різних товарних груп і доставити їх за вказаною адресою. А час, як відомо, коштує грошей.

Аж до осені 2008-го подібний формат «все і прямо зараз» був доступний тільки vip-клієнтам. Криза підштовхнула бізнесменів освоювати мас-маркет. Як наслідок, більшість з працюючих в Україну служб експрес-доставки (а їх приблизно 15-20), своїм головним споживачем вважають клієнта з доходом «середній» і «середній +» (від 5000 грн. На одного члена сім'ї).

Він / офф

«Чому сучасні люди можуть вибрати ноутбук, телефон і будь-яку іншу техніку в інтернеті, а за хлібом, м'ясом, сиром повинні стояти по-старому в черзі? - Дивується Іван Теплов, комерційний директор служби доставки «Гастроном». Влітку 2009-го, разом з компаньйоном, він вирішив зайняти цю нішу. Як говорить сам підприємець, у якого за плечима був досвід роботи в ІТ-бізнесі, його залучили низький рівень конкуренції і стабільний попит.

Володимир Нечипоренко вирішив зайнятися експрес-доставкою, будучи власником служби таксі. «Дев'ять місяців тому ми почали з доставки суші. У ресторану не було своєї служби, і ми на партнерських умовах вирішили включитися в процес. На даний момент компанія «Екіпаж-Сервіс» доставляє їжу з 40 партнерських ресторанів, - розповідає підприємець. - Потім почали з'являтися додаткові сервіси - доставка квитків, квітів, тортів, медикаментів. З першого серпня ми проводимо доставку продуктів із супермаркетів ».

Обидва підприємці успішно стартували в кризу. Все, що їм знадобилося для цього, - близько 25 тис. грн. Причому 2 / 3 з цієї суми пішли на створення сайту і просування його в Мережі. Втім, одеської службі доставки «Чи не послати нам гінця» вдалося заощадити навіть на цій складовій. На відміну від багатьох інших своїх конкурентів, вона не стала створювати складну торговельну онлайн-майданчик, де товари виглядали б «як на полицях» (від 12 тис. грн.), А обмежилася сайтом-візиткою (2500-4000 грн.). Головний девіз компанії - «доставимо всі!» А «все» на сайт не викладеш. Такий же широкопрофільністю сьогодні дотримується і служба Allo24, хоча стартувала вона у 2009 р. як доставка продуктів із супермаркетів.

Але якою б профіль служби доставки не було - вузький або широкий - компанії в будь-якому випадку не доводиться витрачатися на оренду складських приміщень. І це її принципово відрізняє від класичних інтернет-магазинів.

Сам собі режисер

60% доходів службам експрес-доставки забезпечує підвезення клієнтам продуктів з супермаркетів і їжі з ресторанів. І хоча останні самі часто пропонують відповідний сервіс, однак через невисокий контролю якості над його виконанням програють незалежним службам доставки. Як сказав один зі співрозмовників, «вибираємо як для себе: ніяких окраєць сиру!».

Аналогічним чином вибудовується робота і у випадку з доставкою їжі з ресторанів. «Протягом двох днів після замовлення проводиться обов'язковий обзвон клієнтів. Оператор питає, як вам наш сервіс, як суші на смак ... Якщо від клієнтів ідуть нарікання, міняємо партнерів », - резюмує Володимир Нечипоренко.

Заробіток служби доставки формується як за рахунок оплати клієнтом послуг по підвозу потрібної йому продукції, так і шляхом отримання знижок від партнерів (в середньому, розмір дисконту в цьому випадку становить до 10%). Втім, другий формат співробітництва, що передбачає висновок ексклюзивних договорів на доставку товарів з магазинів конкретної торговельної мережі, для себе вибрав тільки один зі співрозмовників - Володимир Нечипоренко. Але навіть він допускає, що в разі необхідності готовий вдатися до послуг інших торгових точок. «Ми завжди намагаємося знайти партнерів, щоб заробляти і на доставці, і на відсотку з партнера, - говорить співрозмовник. - Якщо партнер не цілодобовий, вночі доставляється продукція з найближчого магазину ». Інші ж підприємці вважають за краще не зв'язувати себе узами лояльності. «Так як ми орієнтуємося на швидкість доставки, то не обмежуємо себе в точках закупівель. Укладемо договір на 10%-у знижку (з торговою мережею - прим. Ред.), Виявиться, що клієнт - в одному кінці міста, постачальник - в іншому », - пояснив свою позицію Андрій ГІБК, директор служби доставки« Чи не послати нам гінця ». Крім того, як справедливо зауважив Іван Теплов, один склад або супермаркет, якого розміру би він не був, далеко не завжди може покрити потреби різних людей з їх індивідуальними вподобаннями.


Вартість доставки залежить від ряду параметрів: розміру чека, кілометражу, ваги товару, часу доби. У середньому по Києву послуга обійдеться в суму близько 60 грн., В регіонах - 30 грн. З них від 40% до 80% доведеться викласти за оплату послуг кур'єра. Причому доставка на авто обійдеться в два рази дорожче, ніж на громадському транспорті. За винятком Володимира Нечипоренка, чий бізнес виріс з таксі, співрозмовники видання не мають власного автопарку, віддаючи перевагу наймати кур'єрів.

В одеській службі «Чи не послати нам гінця» в денний час доставку здійснюють кур'єри на громадському транспорті (вночі на мопедах). Зараз в компанії задіяно 25 кур'єрів. Утримувати автопарк Андрій ГІБК вважає недоцільним. У Києві близьку до одеської модель бізнесу практикує Allo24. «У нас немає конкретних точок закупівель, - говорить Денис Рожнатовскій, власник служби доставки Allo24. - Але на мопедах в Києві незручно, це транспорт для південних міст. Весна там раніше приходить, зима пізніше ... Крім того, на мопеді велике замовлення не доставиш. Ми теж починали доставку на моторолерах. Зараз воліємо наймати кур'єрів зі своїми авто. Всього кур'єрів у нас десять ».

Лінь-матінка рулить

Клієнтами служби експрес-доставки обзаводяться завдяки інтернету: 70% приходять на сьогоднішній день саме з Мережі, і тільки 30% - з офлайна. «Це зайняті, прогресивно мислячі люди, що активно користуються інтернетом, у віці 25-50 років. Таких в Одесі - 20%, тобто близько 200 тис. чоловік, - говорить Андрій ГІБК. - Сьогодні ми обслуговуємо близько тисячі замовлень на місяць. Чоловіки і жінки послугою користуються в рівній мірі -50 на 50 ».

За словами Дениса Рожнатовского, продукти харчування в основному замовляють домогосподарки, а алкоголь та їжу з ресторану - відпочиваючі увечері компанії. «Близько 20% клієнтів - володарі доходів« середній мінус »(менше 5000 грн. На одного члена сім'ї - прим.). Вони звертаються в тих випадках, коли під час святкування щось закінчується », - пояснює Денис.

Постійним клієнтом вважається той, хто звертається до служби мінімум раз на тиждень. Київські гравці стверджують, що таких клієнтів не менше 70%. `У регіонах цей показник значно нижчий - 20%. І хоча за останні два роки приблизно 50% служб доставки зазнали невдачі і закрилися, існуючі гравці дають оптимістичні прогнози - найближчі та довгострокові. За 2010 рік, за попередніми підрахунками, ринок виріс на 20%, і до кінця року його обсяг складе 3 млн грн.

А адже в холодну пору року у служб доставки замовлень завжди більше, ніж у теплу. Пік продажів припадає на новорічні свята. Гравці ринку впевнені, люди з кожним роком дедалі більше цінувати свій час, а значить, активно користуватися експрес-доставкою. Тренд 24 / 7 проявиться у всіх великих містах. Тому 2011 наші співрозмовники мають намір провести під знаком вибудовування регіональних мереж. Під приціл в першу чергу потраплять Донецьк, Дніпропетровськ і Харків. Потім - Львів і Запоріжжя.
Категорія: Незвичайні ідеї | Переглядів: 4567 | Додав: KosmosR | Теги: доставка | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Березень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Цікаве
[2011-01-23]
Будівництво будинків і приміщень
[2011-01-22]
Бізнес на доменних іменах для сайтів, інвестиції в домени
[2011-01-23]
Створення і розкручування сайтів, послуги веб-майстра
[2011-01-23]
Вантажні перевезення
[2011-01-22]
Мото таксі, заробіток в таксі.
[2011-01-23]
Проституція
[2011-01-23]
Збір упаковки з пінополістиролу (пінопласту), дроблення і продаж
[2011-01-19]
Бізнес-ідея : зарядка для хвоста
[2011-01-23]
Фермерство, сільське господарство
[2011-01-30]
Бізнес-ідея: заробляємо на бджільництві
Соціальні закладки