Як знизити витрати на стартап? - 24 Січня 2011 - Блог - 1000000 бізнес ідей
Неділя, 2017-02-26, 10:59 AMВітаю Вас Гість | RSS
1 000 000 ідей для бізнесу
Меню сайту
Категорії розділу
Автотранспорт [6]
Бізнес з нуля [3]
Шлюбні послуги [0]
Гроші та фінанси [2]
Дизайн і архітектура [0]
Домашні тварини [2]
Домашній бізнес [4]
Їжа та ресторани [2]
Заробіток в інтернеті [7]
Видавнича діяльність та ЗМІ [2]
Інвестиції [2]
Інтернет проекти [3]
Медицина і здоров'я [5]
Мобільний зв'язок [2]
Нерухомість і будівництво [3]
Незвичайні ідеї [5]
Незвичайні подарунки [0]
Новини [3]
Освіта та наука [1]
Одяг та мода [0]
Виробництво [6]
Робота в інтернет [2]
Розваги та ігри [3]
Різні види бізнесу [4]
Рекламні ідеї [2]
Рекрутинг і фріланс [0]
Сільське господарство [1]
Соціальний бізнес [0]
Спортивні товари [0]
Сфера послуг [11]
Технічні новинки [3]
Торгівля оптова і роздрібна [4]
Туризм та відпочинок [2]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 669
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Блог


Головна » 2011 » Січень » 24 » Як знизити витрати на стартап?
11:59 PM
Як знизити витрати на стартап?
В інтернеті з'являється все більше ресурсів, що дозволяють використовувати "колективний розум". Так званий краудсорсінг (crowd - натовп, source - джерело) користується все більшою популярністю.

Задумавши створити свій бізнес, сімейний дозвіллєвої клуб «Всі будинки», випускник РДГУ Михайло Бланк розумів, що ресурсів у нього мало: на фокус-групи не вистачить точно. Тому він вирішив звернутися до колективного розуму. Розмістивши у своєму ЖЖ кілька варіантів логотипів для клубу, Михайло попросив професіоналів оцінити їх. У підсумку читачі блогу розробили йому логотип безкоштовно.

Так званий краудсорсінг (crowd - натовп, source - джерело) користується все більшою популярністю в інтернеті. Про це свідчить поява численних ресурсів з обміну ідеями, проектів, що публікують кейси компаній з означеної в них проблемою і генеруючих потік користувачів, які пропонують свої рішення за помірну винагороду.

«Я вважаю, що краудсорсінг ефективний, коли потрібно думку професіоналів у тому питанні, в якому ти сам не розбираєшся, - говорить Михайло Бланк, - однак не думаю, що це стоїть інструмент для створення революційних ідей». Посперечатися з цим твердженням готові організатори конференцій інноваторів TED, девіз яких - «Ідеї, гідні розповсюдження». Очна участь у подіях TED платне, проте на сайті TED.com будь-який бажаючий може у вільному доступі знайти відео-виступу всіх учасників. Частина з них перекладена на 80 (!) Мов світу, половина TED-talks доступні російською. Там, до речі, можна знайти чимало ідей, які можуть стати в нагоді для розвитку бізнесу.

У Росії серйозних краудсорс-проектів мало. Один з них - інтерактивне творче агентство E-Generator (входить до холдингу «Фінам»), яке приймає замовлення на маркетингові та рекламні кампанії.

Серед клієнтів E-Generator, створеного в 2001 році, компанії Unilever, «Яндекс», «Лабораторія Касперського», Російська служба Бі-бі-сі і навіть політичні партії. «По суті, ми були першою соціальною мережею копірайтерів в Росії, і навіть сьогодні у нашого проекту на російському ринку фактично немає конкурентів», - говорить генеральний директор агентства Юрій Білоусов. За схожим принципом побудовано закордонний ресурс InnoCentive, однак якщо InnoCentive гарантує користувачеві-переможцю крім слави грошову винагороду від $ 5000, то у російського проекту гонорари набагато скромніше - в кращому випадку вони досягають декількох тисяч рублів. Причина невисоких гонорарів працюють на проект фрілансерів (їх сьогодні на порталі близько 40 000) криється в тому, що автори публікують на сайті тільки ідеї, а за їх втілення береться саме агентство.

Якщо ж ви хочете, щоб над вашим кейсом потрудилися люди не тільки з Росії, але з усього світу, можна зареєструватись на одному із західних ресурсів. Hypios.com і OneBillionMinds.com допомагають за допомогою інтернет-користувачів знайти ідеї в будь-якій сфері життя - від дизайну до наукової розробки; Redesignme.com генерує дизайнерські рішення; Ideabounty.com, Atizo.com, CrowdSpring.com і Spudaroo.com спеціалізуються на маркетингу та копірайтингу. Існують також краудсорс-сайти більш вузької тематики: в області спільного передбачення руху ринків Intrade.com, для пошуку дешевої і творчої робочої сили Clickworker.com, для спільної розробки софта Topcoder.com.

Особливу увагу слід звернути і на досвід великих компаній на кшталт Fiat, Starbucks і Vodafon. Ці бізнес-гіганти створили власні - і цілком успішні - ком'юніті для обмін ідеями. Так, на сайті Fiat Mio з моменту запуску на початку 2009 року близько двох мільйонів унікальних відвідувачів розмістили більше 10 000 рішень та ідей, які мають перетворити автомобілі найбільшого італійського виробника в суперкари майбутнього (портал діє за ліцензії Creative Commons). Всі розміщені пропозиції каталогізуються і вивчаються інженерами компанії.

Шанувальники Starbucks беруть участь у розробці нових рецептів кави: на сайті Mystarbucksidea щодня публікуються сотні користувача пропозицій, зауваження про дизайн інтер'єру і так далі. Причому ідеї на озброєння звідти може взяти будь-яка мережа кафе. Такий спосіб утримання існуючих клієнтів більш сучасний, ніж ведення книг скарг і пропозицій, в які рідко хто заглядає.

А Vodafon створив спеціальну лабораторію для обміну розробками в галузі мобільних додатків і пошуку оптимальних рішень для розвитку телекомунікаційного сектора.

Цікава також ініціатива Unilever під назвою «корпоративний венчур» Ideas4Unilever - компанія не стільки приймає ідеї від клієнтів, скільки вербує інших гравців ринку, які займаються розробками в потрібних їй областях, і запрошує їх до співпраці. Схожі проекти, які передбачають партнерство зі своїми клієнтами, запустили Kraft та IBM.

За словами Юрія Бєлоусова, сьогодні більшість компаній зацікавлені вже не в одиночних продуктах (розробка логотипів, неймінг і так далі), але в прямому підвищення продажів. Для цього ж завжди потрібна розробка грамотної маркетингової стратегії, тобто відразу комплексу послуг. «Краудсорсінг допомагає відібрати кращі рішення з усіх можливих», - говорить Білоусов.

Чим ще корисний бізнесу краудсорсінг? По-перше, таким чином ви залучаєте до розробки корпоративних нововведень більше людей за меншою ціною, ніж якби зверталися в одну фірму, що спеціалізується на наданні таких послуг. По-друге, тим самим ви демонструєте власну прозорість і готовність до співпраці, підвищуючи лояльність бренду. І нарешті, ви майже нічим не ризикуєте - адже від невдалих рішень завжди можна відмовитися.

Категорія: Новини | Переглядів: 1235 | Додав: KosmosR | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Січень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Цікаве
[2011-01-24]
Відкриваємо чайний магазин: дев'ять кроків
[2011-03-17]
Бізнес-ідея: відкриваємо кав'ярню, інвестуючи 10 тис. доларів
[2011-01-23]
Жарка і упаковка насіння — огляд ринку і устаткування
[2011-01-30]
Бізнес-ідея: відкриваємо мобільний салон краси
[2011-01-23]
Вирощування і продаж домашніх тварин
[2011-01-19]
Бізнес-ідея : мобільний фен-шуй
[2011-02-20]
Секрети успіху на старті: вчимося працювати з роздробом
[2011-01-24]
Як відкрити власну міні-олійницю
[2011-01-24]
Як знизити витрати на стартап?
[2011-01-23]
Заробити Мільйон на ПОВІТРІ?! Реально, якщо він живий!
Соціальні закладки