Який продукт Ви їсте щодня? Правильно, хліб. А ніколи не
замислювалися, що хлібопечення - це вигідна і стабільна справа? Адже
рентабельність такого бізнесу може досягати до 50-60 відсотків, а термін
окупності від 2-х місяців до 1 року.
Отже, що нам потрібно для відкриття невеликої пекарні? Перш
за все, устаткування. Головний його показник - це продуктивність хліба (зазвичай
вимірюється в кілограмах за восьмигодинну зміну). Ціна оптимального устаткування
від 70 тисяч рублів і вище. Якщо засоби не дозволяють - можна купити б/у -
перегорніть газету з безкоштовними оголошеннями.
Далі потрібне місце, яке краще всього орендувати. Не
рекомендується розміщувати пекарні в підвальних і напівпідвальних приміщеннях.
Вимоги до ремонту строгі - водонепроникна підлога, стіни, фанеровані світлою
плиткою, побілені потовчи. Також необхідна каналізація, гаряча і холодна вода,
вентиляція. Обов'язково повинні бути приміщення під склади (склад для муки,
склад для підсобної сировини і так далі)
Для виробництва хліби можуть знадобляться наступні компоненти
- мука пшенична, дріжджі пресовані, сіль, рослинне масло. Ціна на них в різних
регіонах разниє. Сировину необхідно купити мінімум на тиждень вперед.
Головна складність для пекарні - це сертифікація продукції,
але знову ж таки виробництво і реалізація хліба не підлягає ліцензуванню.
Достоїнства міні-пекарні - мобільність виробництва, тобто
легко можна міняти асортимент і випускати продукцію, що вимагає складних
технологій ( наприклад, вироби з листкового тесту).
Оскільки хлібопечення є малим бізнесом, то цілком доречно
звернутися до місцевих фондів підтримки підприємництва.
До масової продукції відносяться житній, формовий хліб,
бублики, сухарі. До нетрадиційних відносяться національні сорти хліба -
лаваш, хачапурі; а також вироби з листкового тесту, різні пиріжки,
булочки. Дієтичні продукти призначені для тих людей, яким необхідно вживати
продукти із специфічним складом по рекомендаціях лікарів. Елітна продукція -
це екзотичні торти або випічка, нарізний хліб в целлофанновом пакеті і так
далі
Орієнтуючись на ці цифри, можна провести сегментацію ринку
споживачів і визначитися, які сорти випікати.
|