Секрети успіху на старті: вчимося працювати з роздробом - 20 Лютого 2011 - Блог - 1000000 бізнес ідей
Неділя, 2016-12-04, 3:12 PMВітаю Вас Гість | RSS
1 000 000 ідей для бізнесу
Меню сайту
Категорії розділу
Автотранспорт [6]
Бізнес з нуля [3]
Шлюбні послуги [0]
Гроші та фінанси [2]
Дизайн і архітектура [0]
Домашні тварини [2]
Домашній бізнес [4]
Їжа та ресторани [2]
Заробіток в інтернеті [7]
Видавнича діяльність та ЗМІ [2]
Інвестиції [2]
Інтернет проекти [3]
Медицина і здоров'я [5]
Мобільний зв'язок [2]
Нерухомість і будівництво [3]
Незвичайні ідеї [5]
Незвичайні подарунки [0]
Новини [3]
Освіта та наука [1]
Одяг та мода [0]
Виробництво [6]
Робота в інтернет [2]
Розваги та ігри [3]
Різні види бізнесу [4]
Рекламні ідеї [2]
Рекрутинг і фріланс [0]
Сільське господарство [1]
Соціальний бізнес [0]
Спортивні товари [0]
Сфера послуг [11]
Технічні новинки [3]
Торгівля оптова і роздрібна [4]
Туризм та відпочинок [2]
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 667
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Блог


Головна » 2011 » Лютий » 20 » Секрети успіху на старті: вчимося працювати з роздробом
12:11 PM
Секрети успіху на старті: вчимося працювати з роздробом
У роботі з роздробом важливо дотримувати баланс між орієнтованістю на клієнта і послідовністю у дотриманні своїх правил: навіть якщо магазин улюблений, але він не приносить прибуток, потрібно розлучатися.

Випускниці факультету держуправління МДУ Наталії Тарнавської, директору компанії з проведення промоакцій та корпоративних заходів, завжди хотілося робити унікальні речі. У квітні 2009 року разом з дизайнером Олексієм Ніколаєвим вона без усяких інвесторів і спонсорів випустила першу партію «Антібуков» - жартівливих фальшивих обкладинок для тих, хто читає в транспорті: книга зовні здається зовсім не тією, що всередині. Під обкладинку «Війна і мир у коміксах» ще хтось заглядає, припускаючи побачити комікси, а при вигляді обкладинки «Гумова жінка зі скотчу» все відразу розуміють, що це жарт. По суті, Наталя створила нову категорію продукту. Через півроку проект став прибутковим. Зараз у «святкові» місяці продажу доходять до 15 000 штук.

Ідею Наталія підгледіла в інтернет-магазині канадської компанії - канадці робили імітацію обкладинки реальної книжки.

Що було найскладнішим на старті? Перехід від віртуального бізнесу (консалтинг) до реального. Виявилося, що підібрати розмір, матеріали і придумати конструкцію обкладинки непросто. Її максимально спростили, щоб здешевити продукт, - у роздробі обкладинка варто 100-200 рублів.

Від зображень відомих людей і назв держорганів відразу відмовилися, дотримуючись рекомендацій юристів, але дві обкладинки з відносно непристойним змістом друкарні все одно відмовлялися брати в друк, і довелося доводити, що проблем не буде.

Зараз всі складові частини продукту (картонка, обкладинка, наклейка, пакетик) проводяться в різних місцях Москви. Крім того, гроші вдалося заощадити завдяки тому, що Миколаїв відразу сам створив вебсайт, який тепер підтримується віддаленими верстальником і програмістом.

Молодий компанії потрібно бути готовою до будь-яких складнощів. Так, магазини два місяці не хотіли брати обкладинки на реалізацію. Говорили, що це безглузда ідея і «така штука повинна коштувати 15 рублів». Наталія іноді стикається з цим до цих пір. Справжнім проривом стало те, що обкладинки стали продаватися в магазинах Артемія Лебедєва.

Багато бізнес-процеси в такому ритейлі побудовані інакше, ніж в B2B. Роздріб вимагає більшої регулярності, по-іншому побудована мотивація. «Цінність бізнесу саме в його масштабі, не потрібно використовувати механізми дизайн-бюро або команди однодумців», - попереджає Наталя.

Необхідно мати постійний офіс і не йдуть в запій співробітників, які будуть робити монотонні, але важливі речі: контролювати відвантаження, закупівлі й інші процеси. Цим займається менеджер, якого запросили через півроку після запуску. Також є співробітник, який упаковує продукцію, і кур'єр, який розвозить документи. Звичайно, багато речей робляться на довірі - наприклад, оригінали документів в регіони доставляються з партією, а не надсилаються поштою.

Зараз «Антібукі» продаються в 30 містах Росії, Україні і Казахстану - всього приблизно в 150 магазинах і 20 інтернет-магазинах. Наталя вважає, що важливо дотримувати баланс між орієнтованістю на клієнта і послідовністю у дотриманні своїх правил: навіть якщо магазин улюблений, але він не приносить прибуток, потрібно розлучатися. Так, магазини ніколи не йдуть на зниження своєї маржі, навіть коли хочуть зробити знижку на товар. Зараз оптова ціна однієї обкладинки - 69 рублів, мінімальна партія - 100 штук.

Є три способи співпраці виробника з магазинами:
Робота з реалізацією - коли гроші виробник отримує тільки після того, як його товар розкупили. Так працюють з московськими і пітерськими магазинами. За статистикою продажів легко визначити, які обкладинки варто виробляти.
Відстрочка платежу - коли за поставлений товар магазини платять через якийсь час. За цим принципом працюють з одиницями.
Повна передоплата. Так «Антібукі» працюють з усіма регіонами, тому що спочатку доводилося місяцями випрошувати гроші і прикладати багато зусиль, щоб повернути з далекого Єкатеринбурга свою партію.

Цікаво, що потенціал маленького районного магазину так само великий, як і найбільшого в прохідному місці. Так, величезний книжковий «Москва» на Тверській продає «Антібукі» набагато гірше, ніж маленькі магазини, тому що менш зацікавлений в кожному товарі.

Обкладинки потрібно красиво викладати, навчати консультантів, стежити за асортиментом, вивішувати банери і так далі. Наталія збирається найняти співробітника, який буде за цим стежити.

Невеликий маркетинговий бюджет на розкручування обкладинок використовується на промоакції і виробництво плакатів, які висять в магазинах. У цьому випадку ефективність можна перевірити, і власники магазинів бачать, що товар продається краще.

«Антібукі» періодично влаштовують маленькі смішні акції на кшталт першого квесту в метро «Метробукі імені Леніна». На конкурси кращої обкладинки, завдяки діяльності в ЖЖ і Twitter, надсилають по 400-500 робіт. Зараз випускається всього 30 обкладинок, але чотири з них створені за пропозиціями клієнтів.

Найефективніший спосіб просування для компанії - це участь у всіх книжкових і арт-події, де вдається налагодити важливі контакти і продати обкладинки без посередників.

«Антібукі» планують розширювати аудиторію за рахунок різних категорій покупців, їхніх інтересів та актуальних тем. Наприклад, зараз у продажу обкладинки з автомобілем і синіми відерцями «П'ємо за кермом, секрети майстерності».

Наталія збирається запускати свій другий проект - «Правила паркування». Ідея теж запозичена за кордоном. Це так звані «паркувальні візитки»: папірці з номером телефону, які присоском клеяться до скла автомобіля. Захистити оригінальні ідеї авторським правом неможливо, на відміну від конструкцій і конкретних зображень. Самі «Антібукі» плагіату не бояться, хоча і вважають за краще співпрацю: «Ми зрозуміли, що ідею вкрасти легко, а зробити з цього бізнес складно: побудувати дистриб'юторську мережу, продумати виробництво, навчитися відвантажувати товар, створити інформаційне поле і так далі. Повторити це може або дуже багата, або дуже наполеглива компанія », - каже Наталя.
Категорія: Бізнес з нуля | Переглядів: 2413 | Додав: KosmosR | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Лютий 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
Архів записів
Цікаве
[2011-01-22]
Бізнес на доменних іменах для сайтів, інвестиції в домени
[2011-01-24]
Бізнес-ідея: здача в оренду автомобілів-застав за кредитами
[2011-02-20]
Секрети успіху на старті: вчимося працювати з роздробом
[2011-01-23]
Технологія виробництва тротуарної плитки: Виготовлення, укладання тротуарної плитки
[2011-03-24]
Заробіток в Інтернеті
[2011-01-25]
Бізнес-ідея: відкриваємо сквош-корт (російський досвід)
[2011-01-30]
Бізнес-ідея: відкриваємо мобільний салон краси
[2011-01-22]
Бізнес-ідея - чищення подушок
[2011-01-23]
Виробництво пінопласту полістиролу
[2011-01-24]
Відкриваємо чайний магазин: дев'ять кроків
Соціальні закладки