У роботі з роздробом важливо дотримувати баланс між орієнтованістю на клієнта і послідовністю у дотриманні своїх правил: навіть якщо магазин улюблений, але він не приносить прибуток, потрібно розлучатися. Випускниці факультету держуправління МДУ Наталії Тарнавської, директору компанії з проведення промоакцій та корпоративних заходів, завжди хотілося робити унікальні речі. У квітні 2009 року разом з дизайнером Олексієм Ніколаєвим вона без усяких інвесторів і спонсорів випустила першу партію «Антібуков» - жартівливих фальшивих обкладинок для тих, хто читає в транспорті: книга зовні здається зовсім не тією, що всередині. Під обкладинку «Війна і мир у коміксах» ще хтось заглядає, припускаючи побачити комікси, а при вигляді обкладинки «Гумова жінка зі скотчу» все відразу розуміють, що це жарт. По суті, Наталя створила нову категорію продукту. Через півроку проект став прибутковим. Зараз
...
Читати далі »